TheRealBK Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Hei I forbindelse med massa datatrøbbel måtte jeg reinstallere Vista. I den forbindelse la jeg inn Vista på en annen disk....så gikk ting til H..... igjen:) Formaterte da den opprinnelig C: disken og la det inn der igjen. Alt funker nå fint, men jeg har en delvis installasjon av Vista på en disk til. Disse katalogene får jeg ikke slettet. Er admin så det er ikke problemet. Noen som har et tips til hva jeg kan gjøre for å frigjøre denne plassen? Er jo snakk om en del GB:) Et annet lite tips til andre der ute med OEM lisens. Vet mange lurer på om man må ha ny lisens i forbindelse med HK skifte. Hos meg fungerte det uten problemer å aktivere nyinstallasjon selv med ny CPU, nytt HK og nytt skjermkort. I tilfelle noen lurte:) Lenke til kommentar
otis Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Ha den disken du vil slette data ifra tilkoblet, når du starter opp på Vista platen, slett partisjonen derifra. Lenke til kommentar
TheRealBK Skrevet 23. august 2008 Forfatter Del Skrevet 23. august 2008 Jeg kopierte alt som skulle taes vare på over til en annen disk og formaterte den. Da ble den delvise vista installasjonen borte:) Så det ordnet seg til slutt:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå