hitokiri Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Vil bli tredje størst om kun 18 måneder. Les mer Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 er det for mye å be å få se en LG telefon med skikkelig kamera, og symbian? eneste to symbian telefonene fra LG ser ut til å ha 2mp kamera. kan noen si dårlig spøk? Lenke til kommentar
Mr team Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Vil bli tredje størst om kun 18 måneder. Les mer Om kort tid vil vi se en sterk model fra LG med 8 megapxl kamera og wifi bl.a. I850 og C905 vil få skarp konkuranse fra denne. Lenke til kommentar
genser Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Om kort tid vil vi se en sterk model fra LG med 8 megapxl kamera og wifi bl.a.I850 og C905 vil få skarp konkuranse fra denne. Selvfølgelig kommer LG snart med mobil med wifi og 8 megapixel. Er dog lite relevant i kampen om å bli 3. største produsent på verdensbasis. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 snakker om sola: http://www.gsmarena.com/8_megapixel_lg_kc9...ps-news-573.php Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 argh, begynnt å like LG men liker ikke telefoner uten taster Lenke til kommentar
Epp Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 er det for mye å be å få se en LG telefon med skikkelig kamera, og symbian? eneste to symbian telefonene fra LG ser ut til å ha 2mp kamera. kan noen si dårlig spøk? Kjøp deg er nikon speilrefleks om du skal ta bilder. Kamera på mobil kommer alltid til å være patetisk... Les opp på fysikk så forstår du... Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 (endret) er det for mye å be å få se en LG telefon med skikkelig kamera, og symbian? eneste to symbian telefonene fra LG ser ut til å ha 2mp kamera. kan noen si dårlig spøk? Kjøp deg er nikon speilrefleks om du skal ta bilder. Kamera på mobil kommer alltid til å være patetisk... Les opp på fysikk så forstår du... ikke pokker om jeg gidder å fly rundt med en "fransk penis-erstatter" på magen (håper en kompis av meg aldri leser dette) bare i tilfelle jeg skulle finne på å knipse ett øyeblikksbilde om jeg finner på å kjøpe ett dedikert kamera blir det nok ett billig kompaktkamera... for å være mer detaljert, jeg regner ett solid mobilkamera som ca 3mpix og blits, autofokus og stabilisator ikke å forakte... eller la meg si det slik, drømmetelefonen pr i dag hadde vært en SE C702 med symbian og ellers den maskinvaren den har pr i dag Endret 28. august 2008 av hobgoblin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg