lysbryter Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 Jeg har gått til innkjøp av en Nokia 6610, som er min første telefon med GRPS. Med min gamle 6210 wappet jeg ganske ofte, hovedsaklig for å sjekke e-post og lese nyheter. Hva blir forskjellen fra før til nå, med GPRS? Tidligere var det om å gjøre å bli så fort ferdig som mulig, for å ikke bruke tellerskritt. Dette slipper jeg vel nå, når jeg betaler for nedlastet data? Og er GPRS billigere til vanlig mailsjekking/nyhetslesing? Edit: Jeg har Chess King abonnement forresten. Prisene for GPRS blir satt ned 1. april. Edit nr 2: Mens jeg er inne på det (eller iallfall kunne ha vært det ), hvor kan jeg finne Java-stæsj til å laste ned på telefonen. Tips om nyttige ressurser her mottas også gjerne. Lenke til kommentar
levlex Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 Selve GPRS er dritdyrt, men forskrekk ikke. Det går mye raskere å motta info spes. tekst enn uten GPRS. Og du betaler kun for infoen du henter ned!!!!!! Synd at det ikke funker helt med SMS GPRS ennå....... Lenke til kommentar
MRN Skrevet 26. juli 2003 Del Skrevet 26. juli 2003 Selve GPRS er dritdyrt, men forskrekk ikke. Det går mye raskere å motta info spes. tekst enn uten GPRS. Og du betaler kun for infoen du henter ned!!!!!! Synd at det ikke funker helt med SMS GPRS ennå....... 100 kr per MB med GRPS er intet mindre enn dyrt. Jeg kunne gjerne ha sett den prisen til en tidel. (NetCom-priser) Men SMS over GRPS kommer ikke til å skje via operatøren. Da må du bruke div. sider som man finner via WAP eller GRPS... Og da blir det ikke fullt så gratis/billig lengre? Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 26. juli 2003 Del Skrevet 26. juli 2003 Denne tråden hører inn under 'Operatører og tjenester'. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg