Gå til innhold

Project Camelot og 2012


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det var for en liten stund siden et brev fra en norsk politiker kom ut på siden, det har skapt store reaksjoner rundt hele verden. Den kan leses her: http://projectcamelot.org/norway.html Det handler om Underjordiske baser som kan huse opptil 2.2millioner nordmenn. Alle basene er koblet til hverandre med railcars som kjører med en slags bluecrystal energy. Den går så fort at du spyr første gang man tar den, Some real sci-fi shit. Det kan virke som hollywood ikke er fiktiv lenger.

Er dette manuset til Doom4? Synes dette hørtes spennede ut, men er vel kanskje lite troverdig? Hvorfor må vi ned i huler? Men hvis disse bare kan huse 2.2 millioner Nordmenn, er vi jo alt for mange? Gjelder dette da innvandrere også... altså jeg nekter og være med i noen huler med en gjeng med innvandrere. Nei!

Lenke til kommentar
Alle basene er koblet til hverandre med railcars som kjører med en slags bluecrystal energy. Den går så fort at du spyr første gang man tar den, Some real sci-fi shit. Det kan virke som hollywood ikke er fiktiv lenger.

 

Tror du på det her selv?

 

Bluecrystal energy??

 

Hvis alle basene er fordelt litt sånn jevnt utover Norge og de har tunneler som forbinder alle... Hvor har de da gjort av all den steinen de nødvendighvis må ha sprengt ut? Eller er det her LHC og de sorte hullene kommer inn?

Lenke til kommentar
Det var for en liten stund siden et brev fra en norsk politiker kom ut på siden, det har skapt store reaksjoner rundt hele verden. Den kan leses her: http://projectcamelot.org/norway.html Det handler om Underjordiske baser som kan huse opptil 2.2millioner nordmenn. Alle basene er koblet til hverandre med railcars som kjører med en slags bluecrystal energy. Den går så fort at du spyr første gang man tar den, Some real sci-fi shit. Det kan virke som hollywood ikke er fiktiv lenger.

Er dette manuset til Doom4? Synes dette hørtes spennede ut, men er vel kanskje lite troverdig? Hvorfor må vi ned i huler? Men hvis disse bare kan huse 2.2 millioner Nordmenn, er vi jo alt for mange? Gjelder dette da innvandrere også... altså jeg nekter og være med i noen huler med en gjeng med innvandrere. Nei!

 

 

Den dagen du eventuelt blir oppkalt som jeg tror du ikke gjør siden du er en ubrukelig nettdebetant. Så tror jeg ikke du bryr deg om invandrere, da skal du se hvor fort forskjellene deres faller fra hverandre og du tenker kun på å overleve.

 

Det finnes mange Innvandrere i Forskningsmiljøene rundt om i Norge, så jeg tror en del av dem får billet.

 

Alle basene er koblet til hverandre med railcars som kjører med en slags bluecrystal energy. Den går så fort at du spyr første gang man tar den, Some real sci-fi shit. Det kan virke som hollywood ikke er fiktiv lenger.

 

Tror du på det her selv?

 

Bluecrystal energy??

 

Hvis alle basene er fordelt litt sånn jevnt utover Norge og de har tunneler som forbinder alle... Hvor har de da gjort av all den steinen de nødvendighvis må ha sprengt ut? Eller er det her LHC og de sorte hullene kommer inn?

 

 

[/url]

 

De har en slags smeltende teknologi, her har du mannen som har stått bak mange tunneler i Usa og har Møtt på Greys... I will let him speak instead

Lenke til kommentar
</a>

 

De har en slags smeltende teknologi, her har du mannen som har stått bak mange tunneler i Usa og har Møtt på Greys... I will let him speak instead

 

Er ikke så veeeldig interresert i videoer om skuddvekslinger med "greys", så om han sier noe om tunellteknologien innimellom så har jeg bedre ting å gjøre (drikke øl f.eks) enn å lete etter det. Du har ikke noen dokumenter på dette da? Gjerne i form av tekst, der det i det minste forsøkes å forklare hvordan det virker?

Lenke til kommentar
</a>

 

De har en slags smeltende teknologi, her har du mannen som har stått bak mange tunneler i Usa og har Møtt på Greys... I will let him speak instead

 

Er ikke så veeeldig interresert i videoer om skuddvekslinger med "greys", så om han sier noe om tunellteknologien innimellom så har jeg bedre ting å gjøre (drikke øl f.eks) enn å lete etter det. Du har ikke noen dokumenter på dette da? Gjerne i form av tekst, der det i det minste forsøkes å forklare hvordan det virker?

 

Mannen har vært forsøkt drept flere ganger, de lykkes til slutt bare så du vet det. R.I.P . Han har faktisk arrene fra skuddvekslingene og historien hans virker troverdig. Jeg antar at slike prosjekter er " Classified " og TOP SECRET så det blir nok vansklig å finne dokumenter, men jeg skal ha det i bakhodet.

Lenke til kommentar

Mennesket vil begynne med selvutslettelse i 2084, og i 2085 finnes det bare en levende mann igjen, og han bor på Mars.

 

Denne mannen vil gå inn i en maskin som lar han "drømme" seg til hvilket som helst tidspunkt i tiden. Til slutt velger han universets begynnelse, og når kroppen hans dør, lever sjelen hans videre i universets fødsel, hvor han da flyr til Jorden og fordeler sjelen sin til alle de som lever der den dag i dag.

 

Og om ca 75 år, vil sirkelen begynne på nytt.

 

For mer info, hør på Ayreon.

 

<3

Lenke til kommentar
Noe vil skje 2012, du kan se det på været,du kan se de politiske skuespillene, Ressursene er få, stadig større befolkning og en atomkrig kan bryte løs når som helst.

 

Det lyner å tordner utenfor her nå foresten, og det skulle være fint vær idag. Sånn er det alltid det siste.. Du kan se det i været. Du kan se det i været.

 

 

http://www.projectcamelot.net/big_picture.html

 

Fordi om værmeldingen tar feil så betyr ikke det at jorden går under...

 

Det er veeeldig mange teorier om 2012. Alt fra at jorden bli most av en komet til at vi blir opplyst av aliens fordi jorden står i en kinky posisjon i forhold il melkeveins sentrum.

 

Er det ikke mulig at han mayaen som laget kalenderen stoppet opp da fordi han rett og slett ikke gadd å lage den lengre ?

 

Ressursene er ikke få, det er bare vi som ikke utnytter de, verden kan overleve lengre enn til 2012 på bare olje, og etter det har vi atomkraft og solkraft (solceller, vindkraft, bølge kraft og alle de kraft kildene som varer like lenge som solen )

Lenke til kommentar
</a>

 

De har en slags smeltende teknologi, her har du mannen som har stått bak mange tunneler i Usa og har Møtt på Greys... I will let him speak instead

Han der har sett for mye på X-files. Dette er jo omtrent som tatt rett ut fra X-files. "The greys", "Alien agenda", baser under jorden og myndighetenes innblanding er jo nøyaktig hva X-files handler om.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...