Gå til innhold

Project Camelot og 2012


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Aktuelle tidspunkter for verdens undergang:

2000 - nullpunkt for gregoriansk kalender, Y2k bug

2003 - Krishnas gjenkomst, ukjent planet skulle komme frem og de magnetiske polene skulle bytte plass

2010 - Mange av fiksene for Y2k bug kan feile

2011 - 6 1-tall i dato 11 november

2012 - nullpunkt for mayaenes kalender

2014 - I 1514 sa pave Leo at verden skulle gå under om 500 år

2016 - Biologisk krigføring vil utrydde menneskeheten ifølge profetier fra noen som døde innesnedd i en hytte i USA på 1800-tallet

2017 - en kult i USA mener engelen Gabriel har besøkt dem og fortalt om at de vil ble de eneste overlevende verdens undergang dette året

2028 - en asteroide vil passere meget nært jorden

2038 - nullpunkt for unix systemtid

2040 - alle planetene på en linje

2060 - Enkelte påstår Isaac Newton sa dette ville være jordens undergang

2076 - Enkelte kristne mener dette er 6000 år etter verdens skapelse og også året for verdens undergang

2076 - nullpunkt for den muslimske kalenderen

2240 - nullpunkt for den jødiske kalenderen

 

Her er noe for enhver smak altså, men husk at alle dommedagskultene har noe til felles: De har alle tatt feil.

Endret av robertaas
Lenke til kommentar

http://www.youtube.com/watch?v=OBYoEo9u-Us

 

David Icke - BigBrother the Big Picture forholder seg kun til Akutelle hendelser rundtomkring i verden.

 

Den er veldig accurate med det som foregår i verden idag.

 

Du er ikke "GAL" hvis du tror på Konspirasjoner, du er heller gal hvis du tror alt er tilfeldigheter!

 

 

esoteric agenda http://www.youtube.com/watch?v=10FI0g0PMhY

DEN MÅ OGSÅ SES.

Lenke til kommentar

Av alle konspirasjonsteorier foretrekker jeg personlig The New World Order. Den er i det minste litt gjennomført i den forstand at nok paranoide sjeler har brukt egen tid og energi på å knytte virkelige historiske hendelser opp mot den fantasifulle og kreative konspirasjonen som hevder at verdens rike kapitalister sammen prøver å ta over verden.

Jeg foreslår at de mest fanatiske konspirasjonsteoretikerne bruker litt av aluminiumsfolien til å bake brownies med istedenfor å lage foliehatter, eller leser litt historie uten å spinne alt over på konspirasjoner. Verden er tross alt en svært spennende plass selv om det skulle vise seg at månelandingen faktisk var ekte og verdens ledere aldri har hatt hemmelige møter rundt planleggingen av et verdensherredømme. Velg heller en bok om verdenshistorie neste gang over shady lektyre om en vilkårlig verdenskonspirasjon.

 

Jeg har ikke mer å si om 2012-fanatismen annet enn at det skal bli et gledelig gjensyn om en fire års tid, hvorpå jeg skal quote meg selv og min egen spådom rundt 2012-hysteriet; Dommedagsprofetien for år 2012 går ikke i oppfyllelse. -bare vent å se!

Lenke til kommentar
Jeg har ikke mer å si om 2012-fanatismen annet enn at det skal bli et gledelig gjensyn om en fire års tid, hvorpå jeg skal quote meg selv og min egen spådom rundt 2012-hysteriet; Dommedagsprofetien for år 2012 går ikke i oppfyllelse. -bare vent å se!

Da er dommedagsfantastene for lengst gått over til en ny dato for jordens undergang og de har fortrengt sin siste flause. Og det er absolutt ikke første gang mange av disse hopper videre til en ny dato og en ny teori.

Endret av robertaas
Lenke til kommentar
Dersom du leser gjennom innlegge pånytt er jeg ganske sikker på at dommedag ikke står så høyt på listen i denne tråden som dere to skal ha det til.
Mens 500millioner av verdensbefolkningen, høy rangerte offiserer , statsministre, forskere, leger og steinrike menn skal føre Sivilisasjonen videre mens denne trusselen fra verdensrommet utrydder oss andre på overflaten.
Med mindre du er en av de utvalgte lukter det dommedag for både deg og meg skal vi tro trådstarters innlegg.
Lenke til kommentar

Men dersom du leser hans neste innlegg?

 

Mayacalenderen slutter 21.12.2012. , its a end of one era and the begining of a new. Planetary Allignment skjer denne datoen.Alle planetene i vårt solsystem linjer seg opp med resten av galaksen, og vi går fra den 3dje dimension til den fjerde. They call it the Golden Age of enlightment and Information, in a blink all of cosmos will be revieled in a instant and we merge into lightbeeings smile.gif funky shit !

 

Edit: Det er det jeg ikke skjønner med dommedag og 2012. Dersom ikke Alex Jones mener at masseutryddelsen New World Order skal foreta seg intreffer denne datoen, hvilke dommedagsprofetier er det det snakkes om? Av det lille jeg har lest om mayateoriene så er det ikke snakk om dommedag.

Endret av vanedyret
Lenke til kommentar

Som påpekt tidligere er jo hele trådstarters innlegg en smørje av ulike konspirasjonsteorier, ideer hentet fra populær science fiction og elementer fra et vidt spekter av ulike okklute teorier og symboler. Innlegget mangler også konformitet, struktur og et mål så i utgangspunktet er jeg overrasket over at vi har holdt det gående over tre sider.

Lenke til kommentar
Dersom ikke Alex Jones mener at masseutryddelsen New World Order skal foreta seg intreffer denne datoen, hvilke dommedagsprofetier er det det snakkes om? Av det lille jeg har lest om mayateoriene så er det ikke snakk om dommedag.
Det varierer etter hva jeg har fått med meg av hvem man snakker med. Siden alt som omhandler 2012 er ideer og spekulasjoner kan ingen si hva utfallet vil bli og man finner sikkert like mange teorier som man finner teoretikere. Hva den jevne konspirator ønsker å knytte det opp mot, det være seg noe spirituelt, aliens, religiøsitet, utelukkende positive eller utelukkende negative hendelser, noe menneskeskapt eller rett og slett en god mix blir opp til hver enkelt.

 

 

 

Lenke til kommentar

Det jeg prøver å si er at Illuminati og vatikanet vil prøve å bruke denne datoen til å lage hell on earth.Som jeg sa du ser det iværet og de troende er veldig redde for klimakatastrofer. Det skjer oftere og mer regelmessig, Jordkskjelv,jordskred, flom og hurricanes.. Snart vil det komme hver månde, så hver uke, så hver dag..

 

Samtidig er det viktig og huske at "illuminati" har weathermodification programs, haarp og chemtrails kan lage hurricanes og jordskjelv. Samtidig som Jesus sin tilbakekomst ved hjelp av "Project Blue Beam" som Naasa har jobbet med ganske lenge. Chemtrails blir som lerrettet og en sattelit kan prosjektere bilder på himmelen.. Søk JESUS in moldova- for ikke lenge siden dukket jesus opp på himmelen og alle de troende falt på knær.

 

Torgrim eggem forklarer denne teorien bra

http://www.forfatterbloggen.no/roller/egge...pokalypse_snart

 

 

Jeg personlig tror ikke 2012 vil være katastrofer påført av Nibiru....

Lenke til kommentar

Vel, dette med "new world order" virker jo meget fornuftig. Får da i hvert fall kontroll på folk. Kanskje det blir litt ro og orden her i verden for en gangs skyld, om det virkelig er sant. Dessuten, hvorfor skulle ikke stater og menn med makt og innflytelse ville kontrollere folket? Folket har _ALDRI_ den absolutte makten. Det er ikke vanskeligere enn å kutte leveringene til matbutikkene, så er folket under kontroll. Med dagens teknologiske fremskritt og hverdag blir vi mer og mer avhengig av samfunnet og dets institusjoner og goder, og dermed mister kontrollen over våre egne liv ved at vi gjør oss avhengig av en rekke funksjoner. Dette resulterer i at de som sitter med makten over det menneskene trenger mest (vann, kloakk, strøm og matvarer) kan (hvis nødvendig, så klart) kontrollere en millionby. Det vil så klart utløse lovløshet og opprør, men folket vil etter hvert tape fordi de ikke har mulighet til å produsere de livsessensielle faktorene som trengs.

 

Tro det eller ei, men kapitalistene HAR makten. Hvorvidt dette er eller blir en "new world order" kan virkelig diskuteres, men enhver med fornuften og logikken i orden skjønner dette. Jeg vil også få si at de fleste konspirasjonsteorier om makt og kontroll er utrolig overdrevet, og jeg føler at de fleste av dem har en viss sosialistisk propaganda bak kulissene. Hva er så galt med et makthieari? Så lenge det ikke direkte truer individets frihet eller de viktigste menneskerettighetene er det jo ikke særlig farlig. Man bestemmer selv om man vil være en del av et samfunn. Ingen tvinger noen til å bo i by'n, og når man først bor der må man dele byrdene på lik linje med godene som kommer av å være medlem av det spesifikke samfunnet. Så lenge man ikke engasjerer seg kan man ikke forvente å bli hørt eller kunne bestemme hvordan samfunnet skal være.

 

Jeg oppsummerer med at jeg synes denne konspirasjonsteorien er overdrevet, og hvis det nå har seg slik at staten vil redde de viktigste menneskene i landet i tilfelle en katastrofe (dog ikke "overnaturlig" dommedag, høhø) ser jeg ikke noe galt i det. Alle kan ikke overleve her i verden, og de som ikke får et sånt tilbud får klare seg sjøl, på best mulig måte. Akkurat som meg.

 

- Zaran

Lenke til kommentar

Order and Chaos er jo nettopp hva NWO står for, de har det tilogmed på dollar seddelen skrevet på latinsk. "THEY lager et problem, jeg og du reagerer og "THEY" kommer med en Løsning.

Det kalles problem-reaksjon-løsning og løsningen er hva "THEY" som lagde problemet hadde i tankene før de lagde problemet. De vil bare at "VI" skal reagere og be om det.

World War 1 og 2 var finansiert av illuminati på begge kanter, de finansierte fks Hitler, Prescott Bush og Harrimans samtidig som de finansierte Stalin. På denne måten kan de kontrollere utkommet av krigen uansett hvem som vinner.

 

Samme skjedde 9-11.. Problemreaksjonløsning all the way

 

 

Det du sier Zaran er spy for meg. Du er en SKAM helt ærlig om du ønsker det du sier

 

"Vel, dette med "new world order" virker jo meget fornuftig. Får da i hvert fall kontroll på folk."

 

Så den dagen de setter en "RFID-CHIP" i armen din vil du godta det?

 

Problemet med ONE WORLD GOVERNMENT som de ønsker seg er: Hva hvis du ikke er fornøyd med styresettet? problemet vil være det samme over hele verden og du må leve med det siden du ikke kan flytte til et annet sted som ikke er like facistisk som den du var i.

 

EU.north american union, african union vil eventuelt bli slukt opp sammen til ONE WORLD GOVERNMENT. Hvordan skal de gjennomføre et slikt system?

 

VI KOMMER TIL Å BE OM DET... Verden vil være lei av kriger,lei av problemer, mord, høye priser, inflasjon og naturkatastrofer. Vi kommer til å trygle etter hjelp og godta det første beinet som blir kastet mot oss.

 

Demokrati er århundrets spøk, bare se på EU.trakaten som ble nektet av Irland, de prøver fortsatt å dytte den ned i halsen på innbyggerne selvom de lovte at hvis ikke alle var med skulle de legge den ned.

 

Det er nettop DET som er så galt med makthiearki.. DU og JEG har ikke en dritt å si..

Lenke til kommentar

Å hei, du tok deg nær av det "få kontroll på folk". Skjønte du ikke at det var en useriøsitet? Så klart er det jo galt å krenke individets frihet, men fy flate disse konspirasjonsteoriene stinker rød propaganda værre enn partiprogrammet til NKP. Man vil ALDRI kunne bryte ned et samfunns makthiearki. Dette med mikrochips og greier er jo som jeg har sagt, en krenkelse av individets frihet, og ikke akseptabelt. Men dette med at mennesker med makt forbeholder seg retten å redde seg selv og andre viktige personer i et samfunn, ser jeg ikke på som problematisk i det hele tatt.

 

Alle mennesker er ikke like. Alle mennesker kan ikke ha den samme makten. Det er en illusjon, en drøm. Fin tanke, men det er kanskje lurt å innse virkelighetens perspektiv: Det bare er sånn. Det bare er sånn at folk dør hver dag. Det vil alltid være sånn. Naturen er brutal og følelsesløs. Prøv å gjøre det beste utav det, det er umulig å endre noe så fundamentalt.

Lenke til kommentar

Dette er jo grunnlag for en fantastisk sci-fi film. :)

 

Når verden en gang går under og vår kalenders siste dag faktisk inntreffer, så ville det jo vært greit om det var spådd litt i forkant. Om så på pur flaks. Så i hvert fall noen kunne forberedt seg. Men hvorfor egentlig bry seg? Slutten kommer når den kommer, til tross for all legevitenskap så er prognosen for død fortsatt 100%.

 

Dette gir meg nå uansett en unnskyldning til å ta en skikkelig fest siste dag i 2011.

 

Min egen profeti går ut på at verden går under den dag jeg dør. :)

Lenke til kommentar
Dette er jo grunnlag for en fantastisk sci-fi film. :)

 

Når verden en gang går under og vår kalenders siste dag faktisk inntreffer, så ville det jo vært greit om det var spådd litt i forkant. Om så på pur flaks. Så i hvert fall noen kunne forberedt seg. Men hvorfor egentlig bry seg? Slutten kommer når den kommer, til tross for all legevitenskap så er prognosen for død fortsatt 100%.

 

Dette gir meg nå uansett en unnskyldning til å ta en skikkelig fest siste dag i 2011.

 

Min egen profeti går ut på at verden går under den dag jeg dør. :)

 

2012 Doomsday? http://www.imdb.com/title/tt1132130/

Lenke til kommentar
Dette er jo grunnlag for en fantastisk sci-fi film. :)

 

Når verden en gang går under og vår kalenders siste dag faktisk inntreffer, så ville det jo vært greit om det var spådd litt i forkant. Om så på pur flaks. Så i hvert fall noen kunne forberedt seg. Men hvorfor egentlig bry seg? Slutten kommer når den kommer, til tross for all legevitenskap så er prognosen for død fortsatt 100%.

 

Dette gir meg nå uansett en unnskyldning til å ta en skikkelig fest siste dag i 2011.

 

Min egen profeti går ut på at verden går under den dag jeg dør. :)

 

2012 Doomsday? http://www.imdb.com/title/tt1132130/

 

LOL!!!

 

Uansett, denne tråden her er vell litt far out!

Men jeg må si det er imponerende at det de klarer å sette alt sammen i "Den store teorien". For et pågangsmot disse karene må ha, det krever sitt å kjempe mot massene :!:

 

Ha en fin kveld folkens, håper dere overlever :p

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Som påpekt tidligere er jo hele trådstarters innlegg en smørje av ulike konspirasjonsteorier, ideer hentet fra populær science fiction og elementer fra et vidt spekter av ulike okklute teorier og symboler. Innlegget mangler også konformitet, struktur og et mål så i utgangspunktet er jeg overrasket over at vi har holdt det gående over tre sider.

 

Helt glemt denne tråden, vært opptatt med de mindre Bitene in the BIG PICTURE!

 

 

Nei det er ikke Kun Konspirasjonsteorier, det er Historie, alternativ Historie for det finnes flere svar på samme spørsmål. Hvem er du til å vite forskjellen mellom rett og galt? Historiske bevis som Mayacalenderen er INGEN KONSPIRASJONSTEORI.. Håper du ikke mener det....

 

FrøLageret er ingen konspirasjonsteori? Ingen vet om det angitte motivet bak etableringen bortsett fra de som var der, der og da avtalene ble gjort om å bygge den bunkern.

 

Mine kilder er de mest pålitlige akkurrat nå, "mainstream" virker for hjernevaskende at det er katastrofe hvordan de har ført oss gjennom helvette og fått oss til å smile hele veien gjennom.. Winston Chuchhill ja jeg skriver det sånn sa "if youre gooing tru hell, then keep gooing" NEI.. Fuck that! Hvis du først kommer deg til helvette så snu og gå tilbake.. Bare en Idiot Sau hører på ledern sin og går gjennom ilden haha

 

Finanskrisen slår sprekker snart, vi blir fortalt alt er bra alt er bra som om vi var narkomane som venter på at de skal sette en feit 700billioiner dollar sprøyte i armen vår eller kansje sette ned renta litt(VARMEN) så vi får puste igjen

 

 

Om det ikke er Nibiru eller Annukaki så er jeg forberedt på det meste....

 

Chance favours the prepared minds!

 

Get guns , get armor. make youre own colony.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...