Gå til innhold

Project Camelot og 2012


Anbefalte innlegg

Gimlemoen,Sørisa,Baneheia. Om det er noen som bor nærme en av disse Basene hadde jeg satt stor pris på om noe info om aktiviteter.

 

Jeg bor i umiddelbar nærhet til Sørreisa, det er en radarstasjon inne i et fjell her i nærheten.

Har ved flere anledninger vært inne i anlegget.

 

Hva denne historien til Project Camelot angår er følgende fakta:

 

I midten av september 2007 bestemmer 2 Norske elever ved et aviation college i Florida seg for å ha lit moro med noen medstudenter som er hardcore konspirasjons-freaker.

 

De poster en vill og usannsynlig historie om underjordiske baser og hemmelige politikere i Norge.

Seed vault på Svalbard inngår i historien.

 

Det blir også postet ville historier om chemtrails inkl. photoshoppede bilder av innsiden av et chemtrail-fly.

 

It-ansvarlig finner ut dette og tar ned forumet for å rydde opp.

 

I mens har Project Camelot fått snusen i denne historien og spinner videre på den, men legger til en viss Norsk/Italiensk discjockey som er samboer med en Norsk politiker av utenlandsk opprinnelse, som han hevder forlater

ham når han finner ut at hun tilhører Illuminati.

 

Sannheten er at hun er luta lei alle hans ville fantasier og av den grunn bryter forholdet.

 

En av studentene er sønnen til en av mine venner, fikk høre om denne "spøken" lenge før Project Camelot

begynte med sine fantasier fra vedkommende person.

 

Denne personen avslørte i Mai i år spøken på http://www.godlikeproductions.com/forum og på

http://www.abovetopsecret.com/forum/ som begge er forum for CT'ere.

 

Snipp snapp snute :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det mest spennende, for min del, med denne datoen er det som kalles teknologisk singularitet. Jeg kom først over datoen når jeg søkte litt på Terrence McKenna etter å ha sett noen YouTube-videoer: http://tuzar.com/~salsbury/Articles/singularity.html. Deretter hørte jeg en TedTalk med Ray Kurzweil her: http://www.ted.com/index.php/talks/ray_kur...ansform_us.html. Noe som pekte meg til grafene her: http://singularity.com/charts/page17.html. At dette faktisk skjer 21.12.2012 eller seinere er kanskje usannsynlig, men hypotesen er jo ganske interessant.

 

Ian Xel Lundgren satte seg inn i Mayakalenderen slik den er tolket av Carl Calleman. Også her går hypotesen om en slags teknologisk singularitet igjen og sammenhengen med evolusjonens gang. Lungren har en rekke forelesninger postet på video.google, mens Calleman har sin egen webside. Lundgren var nok muligens en tilhenger av en større konspirasjon, dersom jeg husker rett. Det mest interessant er starten på forelesningen av Lungren når han går igjennom "de ni steg".

 

21.12.2012 er dog en dag som marker vintersolverv i Europa. Altså at solen står på sitt laveste punkt på himmelen. Denne datoen er omregnet til det gregorianske systemet som jeg antar har sitt opphav i Europa, og muligens derfor symboliserer vintersolverv i vår del av verden, ikke mayanes. Dersom jeg har forstått det rett var Mayane svært opptatt av å studere sola for å effektivisere jordbruket sitt (når det lønte seg å plante/høste).

 

Skjer det noe ekstremt? Mest sannsynlig ikke, men det var en artig surfeperiode.

 

Mayacalenderen slutter 21.12.2012. , its a end of one era and the begining of a new. Planetary Allignment skjer denne datoen.Alle planetene i vårt solsystem linjer seg opp med resten av galaksen, og vi går fra den 3dje dimension til den fjerde. They call it the Golden Age of enlightment and Information, in a blink all of cosmos will be revieled in a instant and we merge into lightbeeings :) funky shit !

 

Get spiritual er alt jeg sier, or else you will fall behind. Søk David Wilcock 2012 an enigma.

 

Mayafolket hadde klare tegn til utenomjordisk besøkende, de linjene i ørkenen var navigasjonslinjer for the higher beeings. På den andre siden av verden http://www.crystalinks.com/sumergods.html i sumeria var det også tegn til utenomjordisk kontakt. Hva hvis vi er hybrider skapt av en høyere rase? for 10.000år siden klarte vi såvidt å stå på bakbena, 3000år senere bygget vi Babylonstårn og pyramider ?

 

http://atsmedia.cachefly.net/uploads/ats51767_tablet.jpg

 

 

 

 

COW ON ROAD.

 

Det blir også postet ville historier om chemtrails inkl. photoshoppede bilder av innsiden av et chemtrail-fly.

 

It-ansvarlig finner ut dette og tar ned forumet for å rydde opp.

 

I mens har Project Camelot fått snusen i denne historien og spinner videre på den, men legger til en viss Norsk/Italiensk discjockey som er samboer med en Norsk politiker av utenlandsk opprinnelse, som han hevder forlater

ham når han finner ut at hun tilhører Illuminati.

 

 

Chemtrails historien ble plukket ganske seint opp av Camelot, dette er noe de heller ikke fokuserer så mye på desverre. Bevisene for Aluminium og Barium har kommet fra labtester so keep watching the skies!

 

Snakker du om Leo Zagami? Noen mener han er jesus Bloodline, moren er British royal og far er Italian novelty.

Han har et barn med en Muslimsk kvinne som også har en viss bloodline fra SEYED som er etterkommer av Mohammed. http://www.riksavisen.no/?p=536

 

Han er en Ex-illuminati, noen tror han er dobbelagent men han legger fram en mengde beviser som faktisk kan støtte hans sak. Bla finnes det Den norske frimurerordning i Oslo, og illuminati blood linjene er koblet til EuropaVeiene.

 

Den norske politikeren i brevet er Khakan Khan. Og den spøken som ble avslørt i mai, 3måneder senere enn Project Camelot avslørte den. A little too late.

Lenke til kommentar
for 10.000år siden klarte vi såvidt å stå på bakbena, 3000år senere bygget vi Babylonstårn og pyramider ?
For 10000 år siden dyrket mennesket jorden og domestiserte dyr. I den fruktbare halvmåne hadde jordbruk blitt praktisert i over 1000 år innen året ble 10000.

kilde Utviklingen frem mot oldtidsrikene i Mesopotamia og Oldtidens Egypt er svært godt dokumentert og ser man på linjer følger utviklingen en svært stabil og jordnær fremdrift. Jeg forslår at du setter deg ned å leser historie istedenfor å spinne på helt usannsynlige konspirasjonsteorier. Verden er da et spennende nok sted til at man ikke trenger å glasere den med fantasifulle konspirasjonsteorier for å få den til å virke innbydende? Få tak i en litt tykk bok om verdenshistorien og sett deg ned med den og en god kopp te så skal du se at historien slik den har blitt tolket fremstår som både spennende og lærende.

Lenke til kommentar
Mayafolket hadde klare tegn til utenomjordisk besøkende, de linjene i ørkenen var navigasjonslinjer for the higher beeings.
Mayaene hadde ingenting med Nazcalinjene å gjøre. De er fra feil tidsperiode og utenfor området med mayakultur. Ellers kan disse "besøkende" ikke ha vært særlig avanserte om de trengte linjer med stein på bakken for ikke å fly seg vill. :!:
for 10.000år siden klarte vi såvidt å stå på bakbena, 3000år senere bygget vi Babylonstårn og pyramider ?
Vi var atskillig mer avanserte for 10.000 år siden som allerede sagt her.

 

Det at mennesket plutselig hadde lært seg å bygge perfekte pyramider er en misoppfatning mange har. I Egypt finnes det en rekke eldre og mindre perfekte pyramider hvor man tydeligvis ikke hadde funnet frem til for eksempel riktig helning slik at de ble mindre varige, man har helt tydelig hatt en lærekurve her. Om noen "besøkende" lærte menneskene å lage pyramider burde de da ikke gitt dem riktig formel med en gang?

Lenke til kommentar

Herregud, hva er så galt med dette ilumanti-greiene? Menneskene har hersket over hverandre i alle år, og en "fri sosialistisk verden" vil aldri bli en realitet. Maktbruk, urettferdighet og "nødvendig tap av sivile" vil alltid finnes. Hvisomatte det blir et helvette om fire år, så for fuck sake prøv å gjør noe med livet! I stedet for å bable på internett (Der folk tar sånne ting rimelig useriøst), så tren på førstehjelp, overlevelse og generell kriseberedskap. Det koster nesten ingen ting, og det er kjekt å ha selv om vi trolig nok ikke går under i 2012. Hvem vet, det kan da skje naturkatastrofer, terroraksjoner eller lignende da det blir nødvendig å kunne overleve?

 

Den sterkeste, mest tilpasningsdyktige og best forberedte overlever. Å ofre seg for å redde majoriteten er bortkastet, de vil glemme deg etter kort tid uansett. Redd deg selv og de du er glad i. Nothing more, nothing less.

Lenke til kommentar

Oooh. Numerologi. Nå er det komplett. Oh hail Niburuians!

 

Vel, hva skal man gjøre når man får spørsmålet "nøyaktig hva akselerer?"

 

Men du er altså ikke enig i at vi er nødt til å tilpasse oss ny teknologi og endringer i samfunnet i et økende tempo? Eller blir det for virkelighetsfjernt å tenke at fremtiden kan bringe ganske så mye på ganske så kort tid? Sliter ikke våre foreldre med å henge med i f.eks. datautviklingen? De brukerene jeg supporterer i arbeidslivet sliter med å tilpasse seg en overgang fra Office 2003 til 2007.

Lenke til kommentar

Min bestefar på snart 80 oppgraderte nettopp sin egen laptop med 2x1GB RAM, han kjøpte inn, skrudde opp maskinen og installerte alt selv, uten hjelp. Min mor ønsker seg forøvrig webcam og mic for å bedre kunne holde kontakten med sine barnebarn over Internett. Jeg vet forøvrig av erfaring at dette ikke er enestående eksempler og at svært mange middelaldrene og eldre kaster seg over den nye teknologien med nesten større iver enn glasurgenerasjonen som i dag vokser opp med teknologien fra dag 1. Selvfølgelig har mange problemer med teknologien og vi er helt sikkert enige om at majoriteten av middelaldrene og eldre fortsatt har problemer med å tilpasse deg den digitale hverdagen i større eller mindre grad. Personlig mener jeg det har blitt stadig enklere for hvermannsen å betjene ny teknologi og jeg tror det er en trend som vil fortsette også inn i fremtiden. Å bruke en datamaskin i dag kontra for fem eller ti år siden er to vidt forskjellige opplevelser, og går man enda lengre tilbake synker både utbredelsen og tilgjengeligheten av slikt digitalt utstyr etterhvert som tidsavstanden øker. Jeg tror noe av grunnen til at det kan virke som om mange sliter i dag er fordi teknologien i dag finnes i alle hjem og brukergruppen i lengre tid har vert og fortsatt er, i eksponentiell økning. Jo større andel mennesker som benytter seg av it-teknologi, jo større andel mennesker vil rapportere om problemer. Jeg tør ikke tenke på hvordan scenarioet hadde sett ut om alle PC-brukere anno 2008 skulle sittet med eksempelvis Win-95 maskiner.. (IT-support kunne dog vasset i både kunder, oppdrag og profitt..)

 

Forøvrig ser jeg ofte på Survivorman på Discovery og behersker teknologi svært bra, så jeg føler meg mer enn tilstrekkelig forberedt på katastrofeåret 2012. :green:

Lenke til kommentar

Hehe, virker som du har en oppegående familie. Så forsiden av VG på vei til jobb i dag, og mener det stod noe om at 1/3 nordmenn sliter på dette området, og da snakket de visstnok om dagligdagse bruksområder (nettbank o.l. vil jeg anta). Men du har nok rett i at data vil bli enklere å forholde seg til fremover. Selv er jeg i dag ingen fan av norsk os/programvare, da det er håpløst å google etter informasjon i supportsammenheng. Men ja, selv dette blir nok lettere å forholde seg til fremover.

 

Det er vel ikke så ofte i historien man har kunnet studere et fag som var utdatert når man er ferdig skolert (satt litt på spissen).

Lenke til kommentar

Jeg betviler ikke påstanden om at 1/3 har daglige problemer med IT-teknologi men tatt den omfattende bruken i betraktning samt den svært korte adopsjonstiden synes jeg det virker som svært gode tall. Faktum er at det per i dag er estimert at over en milliard maskiner er i daglig bruk, og trenden går foreløpig bare en vei. På rundt 30 år har datamaskinen gått fra å være et svært begrenset og lite utbredt produkt til å bli en essensiell enhet innen alle samfunnsklasser i samtlige industrialiserte land. Noe må jo fungere som det skal når en milliard mennesker daglig tar i bruk IT-teknologi, og spør du meg tyder det på at IT-teknologi fra et større perspektiv er både svært tilgjengelig, og brukervennlig, for folk flest. Jeg tror det vil bli enda lettere å forholde seg til IT-teknologi i fremtiden etterhvert som systemene blir mer intuitive og selv-opprettholdende og stadig flere generasjoner vokser opp med teknologien fra første stund. Om femti år tror jeg situasjonen har stabilisert seg mye bedre og systemene vi omgir oss med vil være langt mer strømlinjeformede og med feilmekanismer og software-løsninger som tar hånd om det meste av brukerskapte problemer. Blir det verdens undergang tror jeg ikke det skylles at mennesket fanges av egen teknologi, er det noe jeg er optimistisk til så er det utviklingen av informasjonsteknologi.

Endret av fargoth
Lenke til kommentar

Siden inneholder en rekke grafer, er http://singularity.com/charts/page19.html også feil? Virker som han har hentet data fra 15 ulike kilder. Hva mener du med spesielt resultat? At grafen er tilnærmet lik lineær?

 

Jeg tror det forfatteren prøver å illustrere er hvordan oppfinnelser som resulterer i store samfunnsendringer kommer raskere og rasker, og hvordan det er rød tråd mellom evolusjon og teknologisk utvikling.

 

Edit:

Mener du reslutatet er 2012? Tror Ray Kurzweil heller prøver å spå når vi utvikler kunstig intelligens tilsvarende menneskets hjerne, noe han har regnet fram til er 2029, samt når teknologisk singularitet kan inntreffe.

Endret av vanedyret
Lenke til kommentar
Tror Ray Kurzweil heller prøver å spå når vi utvikler kunstig intelligens tilsvarende menneskets hjerne, noe han har regnet fram til er 2029, samt når teknologisk singularitet kan inntreffe.
Raymond Kurzweil tjener seg søkkrik på å skrive bøker om optimistiske fremtidscenarioer med det formål å trigge folks fantasi og gi et håp om at science fiction ikke bare er fiction allikevel. I prinsippet drøvtygger han gamle og nye populistiske science-fiction ideer og selger det som sannsynlig virkelighet. Alle hans spådommer for 2009 som ikke bare var direkte linjer basert på statistisk sannsynlighet basert på sikre trender innen næringslivet har feilet hardt og brutalt. Hans fremtidsvisjoner for 2029 og 2049 er i beste fall naive og i verste fall et vellykket forsøk på å skape stjerner i øynene på mennesker som i sin naivitet velger å kjøpe bøkene og lulle seg i håpet om fantastiske fremtidsvisjoner uten å omgi seg med den ikke fullt så simple virkeligheten.

 

At kunstig intelligens som "matcher menneskets" vil være en realitet innen 20 år er det vel ikke store andelen mennesker som lar seg overbevise om. Når man ikke har klart å komme til enighet rundt en klar definering av hverken intelligens, eller kunstig intelligens som sådan, ikke er i nærheten av å skrape i overflaten av prosessene bak menneskelig tankevirksomhet og attpåtil ikke ikke har noen tilfredsstillende metoder for å hverken skape eller teste (ikke kom drassende med Turingtesten) en kunstig intelligens på et nivå som tilsvarer vårt eget er det ikke mye lys i tunellen for den typen kunstig intelligens Kurzweil fantaserer så fargerikt om. Jeg spår at man innen 2029 ikke engang har fått på plass en klar definisjon for intelligens, noe som vil være en forutsetning for å i det hele tatt kunne begynne på prosessen som avklarer hvorvidt det hele er mulig.

 

Selv Bill Gates feilet hardt og brutalt på flere områder i forsøket på å spå fremtiden innen IT-teknologi for litt over ti år siden i sin bok "veien mot fremtiden", det til tross for at han var en av de best kvalifiserte til å foreta slike kalkulerte gjetninger. Ray Kurzweil på sin side spår fremtiden innen et spekter av fagfelt så bredt at man må begynne lure på om han har noen tilstrekkelige forutsetninger for å presentere fantasiene sine som virkelighet overhodet?

Endret av fargoth
Lenke til kommentar
Noe vil skje i 2012, spørsmålet er om denne historien kan være en tullehistorie satt ut av Vatikanet eller andre som sitter på toppen av pyramiden som det "All seeing Eye".

For å lure folk ned i disse underjordiske basene, og gi dem håp som Stoltenberg gjorde da han åpnet plass for 2.2milliarder frø i en dyp bunker på svalbard. For sikkerhetskyld :)

 

Noe vil skje 2012, du kan se det på været,du kan se de politiske skuespillene, Ressursene er få, stadig større befolkning og en atomkrig kan bryte løs når som helst.

 

Det lyner å tordner utenfor her nå foresten, og det skulle være fint vær idag. Sånn er det alltid det siste.. Du kan se det i været. Du kan se det i været.

 

Nå som det tordner kommer du i skikkelig stemning imens du ser på youtube, alle konspirasjonsteoriene. Jeg skjønner at det er spennende. Og det er lett å tro. Men når man skriver det her så kan man forvente at folk bare synes du er en tulling. Men bare fortsett å tro på det, det skader ikke, det gjør at man kanskje tenker litt mer, men man burde først fokusere på det som er litt nærmere, hvis du skjønner?

 

Ikke glem at samme følelsen som atomkrig, fattigdom og en færl verden har man vokst opp med alltid. kanskje enda mer nå som det er mye mer media og mere om det på skolen osv. Vår generasjon kan få følelsen av at det er "akkurat nå det skjer". At verden blir verre og flere og flere dør i afrika og masse kriger. Men sånn har har alltid vert, og verden blir bedre og bedre fortere og fortere.

 

personlig så har jeg kanskje den samme følelsen men jeg tror ikke på alt dette her. jeg vet, derimot at noe kommer til å skje i 2012. kanskje vi går inn i en ny periode. fordi om kalenderen slutter betyr det ikke at verden går under.

 

Men hvis man åpner øynene litt mer, så kan man forstå. At mennesker elsker konspirasjonsteorier. det har man alltid gjort og det er lett å overbevise. Det skjer utrolig mye politisk som folk ikke vet om. man må bare leve med det.

Endret av Gjest
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...