Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Ferdig laget regnskapsløsning for Excel

genser

Anbefalte innlegg

Har nå bestemt meg for å loggføre alt jeg bruker penger på - fra blomsterkjøp og pizza til reisekostnader og alt annet.

Dette vil jeg kunne dele opp i kategorier jeg lager på forhånd, samt småposter uten kategori. Dette vil jeg igjen ha summert ukentlig og månedlig, og gjerne med grafer over kategorier, dagstotaler og ukestotaler.

Mine excelkunnskaper holder til autosummer og å velge valuta, men ingenting i nærheten av det jeg ønsker her altså.

Noen som har forslag til meg, enten laget selv eller av andre?

Er det freeware programvare som gjør det samme uten Excel er selvfølgelig det og aktuelt.

Takker for all hjelp.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har Postbanken. Ser utifra artikkelen at de har noe form for regnskapsløsning, så skal undersøke dette. Tror dog ikke at det er akkurat det jeg er ute etter, bruker jo ikke bankkortet til alle utgifter.

Å Google "Personal finance" hjalp meg ikke veldig etter å finne noe program. Download.com fant derimot denne:

http://www.download.com/Personal-Finance/3...cdlPid=10504423

Den du tenker på? Skal ta en kikk.

Takker for tips. Er dog fortsatt sikker på at det finnes noe ganske perfekt Excel-opplegg for meg, utifra alt jeg har sett av diverse budsjettløsninger og lignende til excel tidligere.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Bare lurer på et par. ting angående Personal finance.

1) Når man setter budsjett på f.eks. lønnskonto/brukerkonto. Er det mulig å få den samme på kontanter? Altså. Når jeg bruker noe med brukerkontoen så trekkes ikke bare budsjettet på brukerkontoen, men også på kontanter. Håper du/dere forstod det!!??

2) Når måneden er ferdig og jeg sitter igjen med penger på kontoen. Blir det automatisk overført til neste måned. Skulle f.eks. legge til noe i juni og ingen ting ble forandra! Er det mulig??

Takker for svar!

Zuv

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...