Gå til innhold

PC-oppsett med ATI-grafikk - Hvordan ser det ut?

Anbefalte innlegg

Lurer på om noen kan gi meg tilbakemelding på hvordan mitt senest oppdaterte pc-oppsett ser ut. Systemet skal brukes til LAN, og spilling av de nyeste spillene, helst på topp grafikk.

Se oppsettet her!

Er det noe som må byttes? Eventuelt noe som må legges til?

Planlegger å bestille deler snart, så hurtige svar settes stor pris på:) Det er også fint om eventuelle kommentarer forklares på en måte som en "ATI-Noob" (Ja, jeg er ny med ATI) forstår:P

På forhånd takk for alle innspill!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Litt merkelig at du velger 2x 4870 når du allerede vet/bør vite at 4870X2 yter bedre.

Du trenger heller ikke tre prosessorkjølere inkludert stock.

Lite poeng i å kjøpe et gammelt X38 kort til 1700 kr. Da kan du enten gå for et X48 til ca samme pris eller gå for 4870X2 løsningen og et P45 kort.

Når det er sagt så vil en E8400 sikkert gjøre jobben like bra som en Q9550 i spill.

Lenke til kommentar
Litt merkelig at du velger 2x 4870 når du allerede vet/bør vite at 4870X2 yter bedre.

Du trenger heller ikke tre prosessorkjølere inkludert stock.

Lite poeng i å kjøpe et gammelt X38 kort til 1700 kr. Da kan du enten gå for et X48 til ca samme pris eller gå for 4870X2 løsningen og et P45 kort.

Når det er sagt så vil en E8400 sikkert gjøre jobben like bra som en Q9550 i spill.

Hva med oppsettet nå da? [oppdatert oppsett]

Jeg vil beholde quad-prosessoren, i og med at jeg skal bruke pc'en til andre ting også, slik som fotoredigering og filmredigering, og skal dermed gjøre en del ting på en gang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...