hardwareN00b Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 hei, lurer på om noen vet om noen gode nettshopper i usa lr vanlige butikker, skal reise dit snart og vil undersøke hvor mye jeg sparer på og kjøpe blandt annet PSP og Pc sjerm! Vet noen om noen gode butikker:D Lenke til kommentar
TomasK Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Har vært noen turer i USA nå og jeg bruker å stikke innom Fry's Electronics. Er som Elkjøp omtrent, selger alt. Dem har forøvrig nettbutikk: www.frys.com men ofte har de masse tilbud i butikkene som ikke er oppført på nettet. Butikkene i Las Vegas og Dallas/Texas er riiiimelig store.. Lenke til kommentar
hardwareN00b Skrevet 22. august 2008 Forfatter Del Skrevet 22. august 2008 Har vært noen turer i USA nå og jeg bruker å stikke innom Fry's Electronics. Er som Elkjøp omtrent, selger alt. Dem har forøvrig nettbutikk: www.frys.com men ofte har de masse tilbud i butikkene som ikke er oppført på nettet. Butikkene i Las Vegas og Dallas/Texas er riiiimelig store.. Sweet, for jeg skal til Houston i texas... takk for hjelpen , håper jeg finner masse kult:D:D Lenke til kommentar
Supervisor Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 http://www.newegg.com/ Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Har vært noen turer i USA nå og jeg bruker å stikke innom Fry's Electronics. Er som Elkjøp omtrent, selger alt. Dem har forøvrig nettbutikk: www.frys.com men ofte har de masse tilbud i butikkene som ikke er oppført på nettet. Butikkene i Las Vegas og Dallas/Texas er riiiimelig store.. Å sammenligne Fry's med Elkjøp er vel litt å ta i spørr du meg. Frys er favorittbutikken min i USA, har vært innom en del butikker i CA og Nevada. Fry's er mer som en webbutikk, hvor du faktisk kan gå å plukke hovedkort, cpu'er og skjermkort selv. Skal du ha en Elkjøp-butikk, se etter Circuit City eller Best Buy De kan ofte ha gode tilbud på PSP'er o.l på f.eks Wal-Mart, Target eller Costco. Men, det er litt mer 'alt-mulig' butikker. Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 psp kan du også finne i sony store hvor de bare har snacks fra Sony. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå