Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

jenta tror hun er gravid..

Gjest gravid??

Anbefalte innlegg

Gjest gravid??

Hei, vet ikke om dette er rette plassen å spør om dette. Er klar over at det er mulighet å ta en graviditetstest, men tenkte å spørre her først, m.t.p endel plager i magen/kroppen.

Jenta er 19 år, vi har hatt sex, hun gikk på p-pillen.

Hun går regelmessig på pillen, men for noen uker siden glemte hun å ta pillen, men ifølge pakken tok hun pillen innen tidsfristen den dagen. så egentlig ser skulle hun ikke ha noen sliker symptomer som dette

-kvalme

-ekkel følelse i magen

kan også legge til at hun hadde "lite" mensen, kan disse hendelsene i.o.m at hun tok pillen rett før tidsfristen den dagen?

Hun skal ta grav.test om ikke lenge.. måtte bare fortelle dette å høre om det var noen jenter som hadde hatt noe liknende hendelser pga p-pillen

takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hun er sikkert bare nærvøs.. akkurat som du sikkert er nå :)

Men du kan jo spørre henne da, om hvor langt hun hadde kommet på "brettet" (med p-piller).. eggløsning er vell bare 1 dag i mnd, så du skulle jo være maks uheldig.. om både eggløsning, og manglende p-pille kom på samme dag :) )

Det gikk nok bra denne gangen også.. men du kan jo bruke prevansjon du også?

Lenke til kommentar

Jeg er 19 år og har vært i samme situasjon to ganger, første gangen var det nok bare at jeg kjente for mye etter gravidsymptomer og var plutselig helt sikker på at nå er jeg gravid, og dagen etter kom mensen, andre gangen, vel. Jeg er nå 6 måneder på vei. Uansett så er det ingen andre måter å finne svaret på enn å ta en test, ingen her kan se om jenta er gravid desverre.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...