Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Ja den kan monteres på vegg uten problemer. usikker på om skruer følger med for det er en god stund siden jeg kjøpte anlegget men det kan hende. Du vil trenge kanskje vanlige skruer avhengig av hva slags type vegg du skal skru den inn i. veldig fint valg av anlegg, alle høytalern kan skrus fast i veggen. Utenom bass anlegget hehe for den er gigantisk hehe. Mvh donnieakalefty Lenke til kommentar
Markus84 Skrevet 6. september 2008 Forfatter Del Skrevet 6. september 2008 hvilke butikker kan jeg kjøpe 5500? ingen butikker har dem jo, bare 2300 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 hvilke butikker kan jeg kjøpe 5500? ingen butikker har dem jo, bare 2300 Tenker du nå på nettbutikker eller vanlige butikker? Jeg anbefaler deg nettbutikker for dette er billige og vis det skjer noe er det bare og sende det tilbake så får du det fikset. Jeg har sett det på elkjøp flere ganger og spaceworld du kan jo lete der. prisguiden z-5500 2259,- Mvh donnieakalefty Lenke til kommentar
Markus84 Skrevet 6. september 2008 Forfatter Del Skrevet 6. september 2008 har kjøpt den nå men kosta 3600kr -.- .. men ORKA iche å venta måtet abre ha den NÅÅ ^^ Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Gratulerer så mye. Håper du får mye glede med settet. Lenke til kommentar
Markus84 Skrevet 6. september 2008 Forfatter Del Skrevet 6. september 2008 uff har et problem får ikke til alle andre høyttalere en front å bassen Lenke til kommentar
Markus84 Skrevet 6. september 2008 Forfatter Del Skrevet 6. september 2008 Ooops.. min feil viste ikke jeg måtte trykke de tre fargede ledningene litt ekstra hardt in, Funker såå Jææææ*li bra ( sorry men kan ikke for det) Tusen takk for hjelpen dette EIIGER. hehe holdt på å krasje på vei hjem med høyttalerene, var mest redde for dem en bilen (en tulling som bare kjørte rett uti veien uten å se seg for , ikke min feil asså ) Lenke til kommentar
Markus84 Skrevet 6. september 2008 Forfatter Del Skrevet 6. september 2008 haha føllte ikke med så falt mobilen min i søppla pga det dirret sånn xD Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 lol ikke gå for amok med det nye anlegget ditt da. eller så kommer vel naboen og klager. Gratulerer med det nye anlegget. Mvh donnieakalefty Lenke til kommentar
Markus84 Skrevet 6. september 2008 Forfatter Del Skrevet 6. september 2008 hehe:P men føler noen ganger det komme ''dobbel lyd'' at jeg hører det samme om igjen på en måte Lenke til kommentar
Argyros Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Jeg vurderer også z-5500 til stuen min istedet for det gamle altec lansing 2.1-settet jeg har nå.. Så der blir det nok stor oppgradering samme hva jeg kjøper (Men dette 2.1 settet gir også utrolig bra trøkk til å være så lite & skrøpelig for ikke å nevne gammelt..). Men, samtidig begynner det å bli ganske lenge siden z5500 kom ut også, så føler liksom det må ha komt noe nyere av pc-høyttalere på markedet (ehm, med pc-høyttalere mener jeg her høyttalersystemer som ikke krever egen separat forsterker...). Lurte også en del på z-5450, men forstod det sånn at de er ute av produksjon pga mye kundeproblemer med at de trådløse bakhøyttalerne falt ut..? Noen som har sammenlignet z-5500 mot f.eks. sony sitt DAV-DZ860 (som skal ha trådløse bakhøyttalere, men som de på elkjøp kommenterte at de ikke brukte trådløst pga erfaring med problem på trådløse bakhøyttalere..) ? Fristende å gå for Z-5500, spesielt mtp hyggelig pris og en koselig liten boks for å skru volum istedet for en stor stygg forsterker.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Du får med en boks for og styre lyden og en søt liten fjernkontroll så du kan stille alt av bass og front høytalere og bak høytalere og sånne ting. Veldig nyttig når du blir godt nok vant til fjernkontrollen gidder du ikke bevege hånden din til anlegget sin boks mer. Anbefaler deg logitech z-5500 nydelig anlegg til en veldig bra pris. Mvh donnieakalefty Lenke til kommentar
Markus84 Skrevet 26. september 2008 Forfatter Del Skrevet 26. september 2008 Veldig nyttig når du blir godt nok vant til fjernkontrollen gidder du ikke bevege hånden din til anlegget sin boks mer. haha har merka det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå