kapteinkrykke Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 knipset dette bildet av en svane. Justeringer: Fikset størrelse Gjorde bildet til svart/hvitt (utenom nebbet) pga skitne fjær tatt med canon eos 400d brenvidde 250 blender 5.6 lukker 1/200 Gi meg ros/ris, klaps og klem! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Jeg synes at har fanget inn svanen fint, passe croppet i forhold til min smak. Desverre så ødelegges det ved bruk at selektiv farge, en effekt som jeg ikke er glad i. Enten farge, eller sort/hvit, please. I dette tilfellet tror jeg sort/hvit med litt mer kontraster kan virke bra. Tom Lenke til kommentar
Mr_Sunde Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Jeg syns bildet ser bra ut. Hadde jeg ikke visst at det kun var nebbet som var i farger så kunne jeg trodd at det var en veldig ren og nyvasket svane. Nice catch Lenke til kommentar
kapteinkrykke Skrevet 22. august 2008 Forfatter Del Skrevet 22. august 2008 (endret) her er orginalbildet kun redusert størrelse. Angående den selektive fargen så er det ikke store forskjeller, bortsett fra at halsen til svanen ikke ser så skitten ut. Har ikke croppet i ps, er sånn jeg tok det Takk for svar:) Endret 24. august 2008 av KVTL Flettet sammen innleggene. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 (endret) Det møkkete hodet/halsen gjør det så mye gråere enn resten av svanen på det første bildet, og det likte jeg ikke (selv om det ikke er så mye å gjøre med uten å ødelegge alt). Originalbildet er et helt vanlig bilde av en svane, hverken mer eller mindre; og det siste i svart/hvitt minner meg om et reklamebilde. Helt greie bilder, men jeg blir ikke revet med. EDIT: Skrivefeil. Endret 22. august 2008 av Mimir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå