BlastyTrasty Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Hei folkens! Nyleg satt opp HTPC, og fått installert XBMC for windows på denne. Det fungerar glimrande! Men, eg vil gjerne stue vekk tastatur og mus, då dette strengt tatt ikkje er naudsynt i XBMC. Eg lurar på om eg kan bruka fjernkontrollen som fulgte med XBOX 360. Merk deg at PCen min ikkje har IR mottak - så eg må i så fall kjøpe dette. Trur Dykk at dette kansje er eit alternativ? http://www.mpx.no/aspx/loginVnet.aspx?Retu...&plid=47704 ? Der følger det med fjernkontroll og ir mottaker. Trur dykk at softwaren er så fleksibel at dette blir ei brukande løysning? På førehand takk. Evt andre tips om sendar og mottakar mottas med takk! Lenke til kommentar
obergeru Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 (endret) Ja den skal virke Ellers så har du jo denne elegante løsningen Endret 22. august 2008 av obergeru Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 22. august 2008 Forfatter Del Skrevet 22. august 2008 Takkar for svar. Har du i samme slengen tips om kor eg få kjøpt IR mottaker som vil fungere med guiden du linka til? Lenke til kommentar
obergeru Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Guiden var skrevet til den mottakeren bundlet med fjernkontrollen du linket til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå