t0rketrommel Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Heisann! Mener å ha hørt/lest får en god stund siden at hvis jeg jobber 5 år sammenhengende med fag-brev, får jeg automatisk generell-studiekompetanse! Jeg jobber som tømrer, og har naturlig nok fag-brevet som tømrer. Noen som kan bekrefte, avkrefte det? Hadde tenkt til å begynne på kveld's skole får generell studiekompetanse nå i sept, men det er jo ikke vits hvis jeg bare trenger å jobbe 1 år til og få kompetansen gratis. Hvis noen ikke vet, vet dere hvem jeg skal kontakte får å få svar på dette? :!: Lenke til kommentar
Lyngfisk Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Du kan lese litt om det her. Lenke til kommentar
Lyngfisk Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 (endret) EDIT: Dobbelpost. Endret 21. august 2008 av Lyngfisk Lenke til kommentar
t0rketrommel Skrevet 22. august 2008 Forfatter Del Skrevet 22. august 2008 Men dette gjelder vell bare får de som skal inn på UiO ? Hva hvis jeg f.eks har lyst til å søke Politihøgskolen, gjelder denne regelen da også? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå