tdipower Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 Har et underlig fenomen på PC'n min. Har montert i et 9700np kort. La inn dette med standard driver som er med og fikk 9500 i 3dmark 2001. på fill rate og noen flere går det jevnt.. hakker og går jevnt. La så inn en klokkbar bios og klokket kortet. Kom opp til 340/310 men får da noen "streker" i lobbyen på 3dmark01. Fikk da et resultat på noe over 10000 La så inn DX9 og Cat 3.2 drivern. på standard klokkehastighet fikk jeg da 9500. Klokket opp kortet igjen og fikk fortsatt 9500 i score. men nå uten streker og artifacts og fillrate testene går helt glatt..... ser også, serlig på natur testene at jeg ligger ca. 10 fps høyere en med standard instillingene... Men hvorfor får jeg ikke høyere score!!?? noen med samme erfaring eller noen gode tips? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 score er ikke alt, men du trengte ikke å legge inn en ny bios på kortet, kunne jo bare brukt siggen min. Men antar at du brukte et slik progg Lenke til kommentar
dopus Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 de fleste kortene har jo låst bios. Sikker på at biosen er klokkbar da??? kan jo være cpuen som er flaskehalsen Lenke til kommentar
tdipower Skrevet 21. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2003 Jeg la inn en ny BIOS for å få klokket. Den som var med var tydligvis låst. Bruker Rivatune. Har å prøvd med rage3d uten bedre resultat. har prøvd å klokke CPU'en i tillegg og fikk da nesten 11000 men får fremdeles bedre score med den gamle drivern. Men for meg ser det ut som om det går raskere med 3.2 og 3.1 catalyst driveren. Bruker foresten nå en PRO bios og kortet blir funnet som et PRO kort. SER iallefall umåtelig tøft ut. Jeg skjønner virkelig ikke dette... anyone? Lenke til kommentar
ChalStye Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 hvor fant du bios til 9700 pro da? har også 9700 non pro Lenke til kommentar
tdipower Skrevet 21. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2003 hvor fant du bios til 9700 pro da?har også 9700 non pro http://www.rage3d.com/board/showthread.php...readid=33667164 lang tråd men absoult verdt å lese. Jeg har Samsung ram og ikke denne motstanden de snakker om... så da er jeg vel en av de uheldige med kortet mitt da... Lenke til kommentar
Rafael Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 dra meg bakfra og frem, men 3dmark er roten til alt ondt. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 ta og overklokk driverne og ikke low level så skal du se det går bedre (fungerte på mitt geforce kort) Lenke til kommentar
tdipower Skrevet 21. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2003 ta og overklokk driverne og ikke low level så skal du se det går bedre (fungerte på mitt geforce kort) Hva bruker du for å overklokke driveren?? i rivatune får du bare opp for nvidia kort.... Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 hva mener du i arkfanen main står det navnet på kortet, hos meg g4ti4600 masse informasjon om kortet etterfulgt abv en pil Driver settings detonator driversdetected står det hos meg, etterfulgt av en pil, trykk på pilen og overklokk med valgene her, den øverste pilen fungerte ikke for meg siden det var low level Lenke til kommentar
tdipower Skrevet 21. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2003 hva mener du i arkfanen main står det navnet på kortet, hos meg g4ti4600 masse informasjon om kortet etterfulgt abv en pil Driver settings detonator driversdetected står det hos meg, etterfulgt av en pil, trykk på pilen og overklokk med valgene her, den øverste pilen fungerte ikke for meg siden det var low level Ja men det står ingen ting der til meg. For det står at du må ha detonator drivere... og støtter de atì? nope... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå