Gå til innhold

LØST: Hjelp til å huske ryggsekkprodusent

Anbefalte innlegg

Jeg klarer ikke å huske navnet til en relativt liten ryggsekkprodusent/nettshop i usa som spesialiserer seg på fototursekker. Hovedproduktene i den kategorien jeg ser på har uttagbare kameramoduler og glidelås på ryggsiden.

Jeg mener navnet var på ca fire bokstaver, typ ???backpacks eller noe sånt. Noen som har noen idéer? Finner bare allt annet på google.

Endret av Grizzmo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg klarer ikke å huske navnet til en relativt liten ryggsekkprodusent/nettshop i usa som spesialiserer seg på fototursekker. Hovedproduktene i den kategorien jeg ser på har uttagbare kameramoduler og glidelås på ryggsiden.

Jeg mener navnet var på ca fire bokstaver, typ ???backpacks eller noe sånt. Noen som har noen idéer? Finner bare allt annet på google.

Kan det være denne produsenten:

http://www.kgear.com/p/

evt denne :

http://www.naneupro.com/

Har selv en Naneupro Alpha, kan anbefale den.

hilsen

Eirik

Lenke til kommentar

Ikke kata, nei. Har vel sittet her i 2 timer og googla snart - irriterer vettet av meg at jeg har glemt både produsentnavnet og navnet på de to aktuelle sekkene >_<

Tror ikke sekkene selges i europa heller, så burde kansje prøve på et amerikansk forum, men trodde det var her jeg hørte om de først.

Lenke til kommentar

Ikke helt samme typen; dette er like mye tursekk som kamerasekk. Størrelse 50-60 liter.

Hm.. sekkene hadde definitivt egne navn, dvs. ingen "sekk lolbag 2W" type navn.

EDIT: Mere i retning av Bergans Finnmark (men ikke norske navn seff), hvis du skjønner.

Hadde jo bokmerker og greier på de, men så bytta man operativsystem og glemte å ta backup av nettopp bokmerkene :S

Endret av Grizzmo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...