Gå til innhold

3DMark06, Får ikke startet

Anbefalte innlegg

Hei,

Har i Vista64 instalert 3DMark06 noe som i og for seg går fint. Men da jeg starter programmet får jeg følgende feilmelding "This application has failed to start because OpenAL32.dll was not found. Re-installing the application may fix this problem"

Har prøvd flere reinstalasjoner uten hell, noen som har noen tips?

Takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei,

Har i Vista64 instalert 3DMark06 noe som i og for seg går fint. Men da jeg starter programmet får jeg følgende feilmelding "This application has failed to start because OpenAL32.dll was not found. Re-installing the application may fix this problem"

Takk

Henger meg på denne... Sliter med det samme.

Det er clean ny installasjon på flunka ny maskin (se spec i signatur)

Lenke til kommentar
Hei,

Takk

Henger meg på denne... Sliter med det samme.

Det er clean ny installasjon på flunka ny maskin (se spec i signatur)

Fant svaret... funker som bare rakkern...

Q: When running 3DMark06 version 1.1.0 in Vista 64bit, I get an "OpenAL.dll" error message. What is wrong and how can this be corrected?

A: Since 3DMark06 is primarily supported only for 32bit versions of Windows XP and Windows Vista, this is a known issue under Vista 64bit. You can correct this problem by downloading the latest OpenAL installer and installing it manually. You can download the installer from here: http://developer.creative.com/articles/art...p=38&aid=46

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...