Eppy Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Jeg har planer om å skaffe meg en ny bærbar pc i løpet av nærmeste framtid. Etter litt enkel surfing har jeg funnet to alternativer: 1.Acer Aspire 5920G 2.Acer Aspire 5930G Prisforskjellen er 2000kr , og jeg lurer på om det er verdt å bruke de to ekstra lappene. Bruksområdene vil i hovedsak være gaming, bruke den til å se filmer osv koblet opp til en større full-hd tv, i tillegg til andre vanlige gjøremål. Noen som har en mening? Kom også gjerne med forslag om andre tilsvarende pcer som kan være aktuelle. Og ja jeg vet at en stasjonær i utgangspunktet ville vært bedre, men det tenker jeg på å kjøpe senere Lenke til kommentar
Theonedude Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Eneste forskjellen er at valg nr 2 har bedre skjermkort+litt bedre prosessor.Men 5920g har også bra skjemkort. Hvis du spiller spill som krever en del fra skjermkortet ville jeg valgt nr 2. Ellers er pc'ene så å si like. Lenke til kommentar
Eppy Skrevet 21. august 2008 Forfatter Del Skrevet 21. august 2008 Ok, var vel egentlig det jeg også kom fram til. Har prossesor/skjermkort noe å si når det gjelder avspilling av blu-ray på stor tv? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå