olbru Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 (endret) Jeg har avinstalert Symantec og instalert Eset antivirus. Etter det kommer det opp en melding hver gang jeg starter Outlook. Der står det: "Kan ikke laste inn tillegget Symantec Antivirus (C;/program Files/Symantec Antivirus/vpmsece4.dll)" Er det noen som vet hvordan jeg får fjernet dette? PS. Kjører Vista. Endret 21. august 2008 av olbru Lenke til kommentar
Makky Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Mener å huske at symantec har et avinstallerings-verktøy hvis man søler etter den. Den pleier å klare å fjerne alle spor. Lenke til kommentar
olbru Skrevet 21. august 2008 Forfatter Del Skrevet 21. august 2008 Søkte før jeg Avinstalerte, men fant ikke noe program. Lenke til kommentar
fatalicus Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 klikky for removal tool ^_^ Lenke til kommentar
olbru Skrevet 21. august 2008 Forfatter Del Skrevet 21. august 2008 Takk for svar. Jeg prøvde nå, men meldingen kommer igjen. Lenke til kommentar
itavd1 Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 BUMP! Jeg har samme problemet og det er skikkelig irriterende. Har ca 100 PCer med XP Pro som før har kjørt Symantec, disse skal nå kjøre Norman. Til nå har jeg kun gjort dette på min og fikk problemet. Jeg har prøvd removal tools postet av fatalicus. Noen kan vel dette? Lenke til kommentar
johome Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 (endret) Prøv Revo Uninstaller Den går grundig til verks , og fjerner omtrent alt som finnes. Hvis du har en enkelt fil som nekter å la seg fjerne kan du bruke Unlocker Endret 2. oktober 2008 av johome Lenke til kommentar
Bandaloginzih Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 prøv removal tool som fatalicus la ut på en av de andre maskinene uten å avinstallere noe av programmet på forhånd. kanskje det sparer deg for mye arbeid hvis det fungerer Lenke til kommentar
Entim Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Det er jo ikke å fjerne Norton (Symantec) antivirus som er problemet, men at Outlook ikke finner en fil som er fjernet nettop fordi du avinnstallerte Norton AV. Så du må sørge for at Outlook ikke spør etter filen og fremgangsmåten for det er i linken jeg postet over. Lenke til kommentar
Lureguri Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Jeg sliter med Symantec selv. Har hatt et par prøve-perioder på Norton Antivirus, og klarer ikke å avinnstallere etterpå. Får opp pop-up hele tida om at "your antivirus expired, would you like to renew.." osv osv. Når jeg forsøker å slette alle spor etter programmet, får jeg beskjed om at "filen er i bruk og kan ikke slettes". Utrolig irriterende. Klarer ikke å få det vekk! * Sukk * Noen råd til meg også? Lenke til kommentar
Entim Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Jeg sliter med Symantec selv. Har hatt et par prøve-perioder på Norton Antivirus, og klarer ikke å avinnstallere etterpå. Får opp pop-up hele tida om at "your antivirus expired, would you like to renew.." osv osv. Når jeg forsøker å slette alle spor etter programmet, får jeg beskjed om at "filen er i bruk og kan ikke slettes". Utrolig irriterende. Klarer ikke å få det vekk! * Sukk * Noen råd til meg også? Norton Removal Tool Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå