Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Får ikke slettet Symantec

Anbefalte innlegg

Jeg har avinstalert Symantec og instalert Eset antivirus. Etter det kommer det opp en melding hver gang jeg starter Outlook.

Der står det: "Kan ikke laste inn tillegget Symantec Antivirus (C;/program Files/Symantec Antivirus/vpmsece4.dll)"

Er det noen som vet hvordan jeg får fjernet dette?

PS. Kjører Vista.

Endret av olbru
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

BUMP!

Jeg har samme problemet og det er skikkelig irriterende. Har ca 100 PCer med XP Pro som før har kjørt Symantec, disse skal nå kjøre Norman.

Til nå har jeg kun gjort dette på min og fikk problemet.

Jeg har prøvd removal tools postet av fatalicus.

Noen kan vel dette? ;)

Lenke til kommentar

Det er jo ikke å fjerne Norton (Symantec) antivirus som er problemet, men at Outlook ikke finner en fil som er fjernet nettop fordi du avinnstallerte Norton AV. Så du må sørge for at Outlook ikke spør etter filen og fremgangsmåten for det er i linken jeg postet over.

Lenke til kommentar

Jeg sliter med Symantec selv. Har hatt et par prøve-perioder på Norton Antivirus, og klarer ikke å avinnstallere etterpå. Får opp pop-up hele tida om at "your antivirus expired, would you like to renew.." osv osv. Når jeg forsøker å slette alle spor etter programmet, får jeg beskjed om at "filen er i bruk og kan ikke slettes". Utrolig irriterende. Klarer ikke å få det vekk! * Sukk * Noen råd til meg også? :)

Lenke til kommentar
Jeg sliter med Symantec selv. Har hatt et par prøve-perioder på Norton Antivirus, og klarer ikke å avinnstallere etterpå. Får opp pop-up hele tida om at "your antivirus expired, would you like to renew.." osv osv. Når jeg forsøker å slette alle spor etter programmet, får jeg beskjed om at "filen er i bruk og kan ikke slettes". Utrolig irriterende. Klarer ikke å få det vekk! * Sukk * Noen råd til meg også? :)

Norton Removal Tool

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...