bjArtN Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Heisann! Jeg er 14 år, og skulle gjerne hatt meg en deltidsjobb. Hva jeg vil jobbe som er egentlig det samme, men jeg vil gjerne jobbe i en butikk. Noen som vet hva jeg kan jobbe som, og hvor mye jeg evt. kan tjene? Takker for svar. = ] Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Såvidt jeg vet kan du ikke jobbe bak kassa på rema med tanke på tobakk og alkohol. Utover det vet jeg ikke. Men mange butikker gjør untak. Lenke til kommentar
Warz Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Når jeg var fjorten gikk jeg med dagbladet på søndager. Dritt kjedelig, og ikke kjempebra betalt, men greit med litt penger Er du heldig kan du få masse driks Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Eneste jeg kommer på er avis/reklamebud evt. om du har flaks kan du bli ansatt som "ryddehjelp" i en dagligvarebutikk. Det innebærer altså at du tusler rundt i butikken og rydder i hyllene. Lenke til kommentar
xelA Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 De fleste butikker ansetter som regel ikke folk under "konfirmasjonsalder", dvs at de venter til man er 15-16 år. Det vanligste er å skaffe seg jobb som avisbud. Selv jobbet jeg litt strøjobber for naboer når jeg var på den alderen. Det kan være alt fra "gartner", hjelpe med PC, gå tur med bikkjer etc. Man skal som regel ha en fot innenfor i butikken, dvs kjenne noen der, for å få jobb uten tidligere jobberfaring. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå