Dorian Gray Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Bacon, din jævel, se til å anmelde Toy Story slik at Cypheron kan anmelde filmen du anbefalte slik at jeg kan anmelde filmen han foreslår. TRÅDEN KAN FORTSATT LEVE, FOLKENS! Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 (endret) Faen da, blir ikke det litt rotete? hakke sett Toy Story siden VM i 98, men here it goes: Storslått animasjonsfilm med Buzz Lightyear som den store stjerna. Husker jeg fryktet nabogutten og hans sadistiske måter å behandle lekene sine på. Neste: Death Wish! Endret 6. september 2008 av DoktorBacon Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Ingen har visst sett Death Wish. Neste oppgave: Metropolis Lenke til kommentar
athorb Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Var den første filmen av så gammel årgang jeg så, for et par, tre år siden. Jeg var en smule skeptisk på forhånd, men ble regelrett tatt på senga av hvor gjennomført god og underholdende den var. Mangler jo en sekvens her og der, men det er så. Ødela ikke allverden av drivet i filmen. Ga den vel 8/10 dengang, og den står jeg ved, selv om det er usikkert at jeg hadde havnet på den karakteren i dag. Hadde mye med forventninger å gjøre. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Ingen respons, så her er en ny. Lawrence of Arabia Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 26. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2008 Jeg liker å bumpe mine egne tråder. Så vi får se hvor lenge denne varer da. Lawrence of Arabia: Jeg hadde lenge utsatt å se filmen pga. av dens fire timer med spilletid, så overraskelsen min var stor da filmen plutselig sluttet etter hva noe som føltes som et par timer. Selv når jeg anstrenger meg er det ikke mye negativt jeg klarer å komme på om filmen. 9 / 10 Neste film: Back to the Future Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 (endret) Ah, der var det endelig noen som anmeldte Lawrence'n min ja. Back To The Future er en av de beste åttitallsfilmene, definitvt! Den er rask og morsom, har flotte karakterer og er veldig underholdene. Part II er også underholdene, og nesten like god. En solid 8/10 Next: M (1931) Endret 26. oktober 2008 av CypheroN Lenke til kommentar
Thantophobia Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 (endret) M (1931): Denne filmen har definitivt overleved tidenes tann. Av det jeg har satt av Fritz Lang er M den som falt mest i smak for min del. Den er spennende, og har et preg over seg som er lett å falle for. Flere jeg kjenner har vært skeptiske til M grunnet dens alder, da jeg har anbefalt den. Men som regel blir de alle overrasket over hvor fin dette kunststykket er. 8.5/10 Neste film: Eraserhead (1977) edit: Ehm, drit i å endre filmvalg etter en halvtime da! Jesus! Endret 26. oktober 2008 av Thantophobia Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Jeg endra tilbake, relax it. Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 (endret) Eraserhead (1977) Okey, er du ute etter en veldig artistisk film, som fucker med hjernen din. Ja da burde man sjekke ut Eraserhead. Dette er helt klart en av Lynch's beste, med utrolig god stemning og vakre bilder. 9.5/10 Neste film: Dancer in the Dark Om ingen har sett den, så kan sikkert Dogville også anmeldes Endret 26. oktober 2008 av BadSmile Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Dancer in The Dark God historie, men har ikke særlig til overs for de musikalske innslagene. 6/10 Neste film: Lenke til kommentar
Gregers Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Heartbreak Ridge Clintern er i storform her, men selve filmen ellers er ikke fryktelig mye å skryte av. Det blir likevel underholdende nok pga. den overbarske Eastwood. Terningkast 4. Neste film: True Lies Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Ny film: The Deer Hunter Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 The Deer Hunter En utrolig sterk film som viser Vietnamkrigens grusomheter og ødeleggelser. Vi følger karakterenes mentale nedbrytning og får skildret de psykologiske, sosiale og fysiske effektene krig kan ha på et menneskesinn. Fantastiske skuespillerprestasjoner og scener som fremkaller frysninger. En av mine favorittfilmer! 9/10 Neste film: Fear and Loathing in Las Vegas Lenke til kommentar
blured Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Har ikke sett denne filmen på nesten ti år, så har litt problemer med å huske hva jeg synes var spesielt bra eller dårlig med den. (med andre ord: dette blir en bra skrøpelig annmeldelse) Men det jeg husker var at den var ganske surrealistisk (var 9-10 år når jeg så den... aner ikke om jeg ville syntes det om den i dag), at jeg likte Depp (noe jeg vanligvis gjør), og at jeg i 2003 ga den 8/10 på IMDb. Usikker på hva jeg ville syntes om den i dag, men tror jeg fortsatt ville likt den. Neste film: 8½ (1963) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Oppskrytt og usynkronisert. Jeg kommer helt sikkert til å se den igjen for å ha konkrete argumenter i diskusjoner med folk som faktisk elsker filmen. Noen få høydepunkter fantes det. 4/10 Neste film: Stripes Lenke til kommentar
blured Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Denne tråden slutter vel kanskje å fungere om det blir for mye uoversiktelig snikksnakk, men: Hva synes du om 8½ sammenlignet med La Dolce Vita? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Har dessverre ikke sett La Dolce Vita. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Microanmeld The Rock. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 The Rock Velkjent actionklassiker perfekt for 90-tallet. Stort pluss for Alcatraz-settingen, Ed Harris, Connery, musikken og Bay's effektive regi, og fyrens klart beste film. Eneste minuset må være ukarismatiske Caige i hovedrollen, men selv han slipper unna fordi karakteren skal være en litt nerdete og kjip fyr. 8/10 Neste film: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå