Kalle_92 Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 (endret) Heisann. Jeg lager en diskusjonstråd, hvor alle kan diskutere om hvilket reisemål i verden, som er det beste, dele erfaringer, osv... Hvis du kunne velge 1 sted i verden, hvor du kunne reise til, hvor hadde du reist da? Personlig synes jeg Maldivene ser ut som et paradis. Flotte strender og korallrev! Hva synes dere? Legg gjerne ved bilde Endret 21. august 2008 av Kalle_92 Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Hvilke erfaringer fra Maldivene er det du ønsker å dele? Lenke til kommentar
pellus Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Jeg syntes dette var litt vanskelig spørsmål, alt avhenger litt av formål med et reisemål. Som vennetur med tull og tøys ville jeg valgt Barcelona. For fotball eller god øl, London. Ville valgt norske fjell for fred og ro. Med familien ville jeg ikke orket å valgt annet enn en tur til Hirtshals eller Skåne Hvis jeg skal holde meg til spørsmålet og svare generelt; Zell am See, Østerrike. Har det meste, hyggelige mennesker, fred og ro, samtidig som du finner liv, fjell for mange behov og usedvanlig god drikke. Lenke til kommentar
gardkarlsen Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Hei Det er vanskelig spørsmål ettersom det avhenger hva man er på jakt etter. Ja, Maldivene er en utrolig flott destinasjon dersom man er på jakt etter sol og strand men det er jo ikke plassen dersom man er mer urban og har lyst på en byferie. Jeg synes Italia er en destinasjon som er flott å reise til for byene har mye historie, klima er bra, mat/vin er veldig godt etc. Her er et reisebrev fra ifjor: http://gardkarlsen.com/florence_italy_travelogue.htm Thailand er også en flott destinasjon. En kan kombinere by og strand, maten er spennende, kulturen er eksotisk, varmt here året etc. Her er et reisebrev fra mai ifjor http://gardkarlsen.com/Bangkok_trip_report_2007.htm Sør-Afrika har også mye å by på og Cape Town er en av verdens flotteste byer. Her kan man dra på safari, dra til vinområdene utenfor Cape Town, besøke småbyer langs kysten på den såkalte Garden Route. Jeg drar gjerne tilbake til Cape Town: http://gardkarlsen.com/Cape_Town_trip_report.htm Lenke til kommentar
Kalle_92 Skrevet 22. august 2008 Forfatter Del Skrevet 22. august 2008 (endret) Hvilke erfaringer fra Maldivene er det du ønsker å dele? Har ikke vært på maldivene, men har lyst å reise dit Endret 22. august 2008 av Kalle_92 Lenke til kommentar
eivind1972 Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Heisann. Jeg lager en diskusjonstråd, hvor alle kan diskutere om hvilket reisemål i verden, som er det beste, dele erfaringer, osv...Hvis du kunne velge 1 sted i verden, hvor du kunne reise til, hvor hadde du reist da? Personlig synes jeg Maldivene ser ut som et paradis. Flotte strender og korallrev! Hva synes dere? Legg gjerne ved bilde Er ikke så veldig bereist. Har vært mest i Europa. Favoritten så langt er Siena i Italia. Utrolig flott by! Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Er ikke så veldig bereist. Har vært mest i Europa. Favoritten så langt er Siena i Italia. Utrolig flott by! Og er du der 2. juli eller 16 august så opplever du på plassen i sentrum noe slikt: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå