Gå til innhold

Defekt Logitech Z5500. Hva kan kan få for det?

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har et logitech Z-5500 liggende,som jeg tenkte å selge.

Det er desverre defekt, systeme har strøm,men kommer ikke noe lyd på noe av kanalene.

Kan legge til,at front/bak pluss senter høytalere er helt nye. Aldri rørt.Og ligger i plastikk.

Da jeg kun har byttet ut sub og kotrollpanele..

Hva kan man få for det? Sånn ca?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-wtZtqAvs

Har du enda garantien eller kvitteringer på anlegget så kan du jo kontakte stedet du kjøpte anlegget og forklare dem problemet så kanskje du kan få et anlegg som fungerer.

Jeg beklager at jeg ikke kan gi deg en pris på dette, anbefaler deg heller og prøve og få det fikset og så selge det fungerende da du kan få mer for dette.

Mvh donnieakalefty

Lenke til kommentar

Garangtien er gått ut,da anlegge er ca 2,5/3 år gammelt.

Kvitering kan man sikkert få ordnet,bare å ringe dit jeg kjøpte det.

Jeg tenkte bare å selge det som det er,da jeg har nytt Z5500 oppe å går.

Men ser tankegangen din da. Men å sende et anlegg på 25kr blir litt dyrt,og får jeg ikke dekket det på noe vis. Kna det bli enda ekstra kr.

Tenkte først å fremts på,vist man kjenne,eller kan lodde selv. Kan man vel fikse det selv.

Lenke til kommentar
Tenkt på reklamasjon?

Jepp. Og har forhørt meg der. Probleme,er at det er min egen feil.. Da jeg drev å lekte meg med lydutgangen på kontrollpanele.

So jeg nevnte i tidligere post. Skulle jeg sende anlegge,og ikke på det på garantid,reklamasjon. Vil porto og verkstedregingen bli høy.

Men blir det ikke til at jeg selger det. Da kan man se om jeg ikke tar å sender det.

Eller selger jeg del for del. :)

Lenke til kommentar

Hadde akkurat samme problem som deg. Multicom som jeg kjøpte det av, gav meg følgende valg. Endten nytt anlegg, eller så kjøpte dem det for 2200,-. God Service der. Jeg hadde lyd, men ikke i center. Pluss at kontrollpanelet var fucka.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs
Jepp. Og har forhørt meg der. Probleme,er at det er min egen feil.. Da jeg drev å lekte meg med lydutgangen på kontrollpanele.

Men fungerer høytalerne da? siden du hadde enda et anlegg har du testet at bass og alle disse tingene fungerer?

For da kan det jo være at du bare trenger et nytt kontroll panel og de kanke koste så mye vis du bare kontakter logitech.

Mvh donnieakalefty

Lenke til kommentar

Alle høytalerne virker flott. Men,jeg har hatt kassen oppe,og kan se på forsterkeren i suben,at det er en lodding som er svidd.

Regner med det er bare å fikse den da. Så virker alt igjen.

Og der ligger selve dilema. Jeg vil ikke betale masse penger for å sende det anlegge med posten. For så få vite,at jeg ikke får det på garangtid.

Derfor selger jeg det som det er. Eller bit for bit :)

Lenke til kommentar
Alle høytalerne virker flott. Men,jeg har hatt kassen oppe,og kan se på forsterkeren i suben,at det er en lodding som er svidd.

Regner med det er bare å fikse den da. Så virker alt igjen.

Og der ligger selve dilema. Jeg vil ikke betale masse penger for å sende det anlegge med posten. For så få vite,at jeg ikke får det på garangtid.

Derfor selger jeg det som det er. Eller bit for bit :)

Jeg kjøper det for 400 kroner i morgen om du vil kvitte deg med alt sammen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...