BlueCreature Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 syns maul maps er morro. Søk på maul map pack. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 9. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2009 Alle forslag er gode forslag, men som sagt er jeg ute etter RPG-baner, slik som Imagica RPG. Ingen som vet om noen? Lenke til kommentar
Korialstraz Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Vet at det finnes noen final fantasy RPG maps og diablo 2 maps til WC3. Google burde gi noen treff tenker jeg, om ikke prøv å søk på epicwar.com eller no sånt. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 25. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2009 Vet noen om en eller flere artige baner jeg kan spille alene når jeg kjeder meg? Det kan være omtrent hva som helst, men gjerne en TD eller RPG. Lenke til kommentar
ost3popp Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Line Towers! ..... Dooooota!!! do do dooota Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 25. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2009 DOTA spiller jeg allerede, men Line Towers skal sjekkes ut. Er det en solo-bane? Lenke til kommentar
Korialstraz Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Line Tower Wars er ikke solo bana. Vet det finnes ganske mange solo td maps, men kommer ikke på noen i farta. Prøv å søk etter TD på epicwar igjen kanskje? Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 26. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2009 (endret) Line Tower WARS har jeg selvsagt prøvd Jeg ble litt forvirret da han skrev "Line Towers". Jeg har lett litt rundt, men som regel finner jeg bare sære TDs som prøver å være annerledes fra alle andre. Jeg vil ha en klassisk TD med morsomme tårn og varierte creeps! Endret 26. februar 2009 av GoreGalore Lenke til kommentar
Korialstraz Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Om ikke jeg husker feil kan du spille Gem TD aleine. Men personlig likte jeg Monopoly TD bedre. Begge er ganske like i grunn. Så er det... Eeve TD tror jeg den heter. Utrolig bra i min mening. Ikke glem Element TD heller. Vet ikke hvorfor jeg ikke kom på de i går Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 27. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2009 Takker! Skal sjekke de ut. Jeg skal forresten lane på søndag, så om noen har flere forslag til en hvilken som helst bane, så er det flott! Lenke til kommentar
Korialstraz Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Hvis dere er 6 stk eller mer (3 mot 3, 4 mot 4 etc) så er Age of Myths utrolig morsomt. Ellers er det jo enfos team survival som er veldig bra i min mening. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 28. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2009 Vi blir bare tre eller fire, men takk for tipset anyways Lenke til kommentar
Korialstraz Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Vel enfos virker jo 2 mot 2 da. Er verdt å teste det imo Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 28. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2009 Enfo har jeg prøvd, og det er ganske genialt Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Starcraft Zone control Risk Devolution Lenke til kommentar
Wrongway Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Spill Ladder det er alltid en sikker vinner Lenke til kommentar
huggy Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Footman Frenzy Mitt favoritt custom map Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Footmen Frenzy, etter mitt syn det næreste en balansert versjon av Footmen Frenzy. Sånn ellers: *AoM (Age of Myths) *ToB (Tides of Blood) *DoE (Desert of Exile) *Island Defense Lenke til kommentar
Lange Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Har begynt å digge escapes, spesielt Area of Ice Escape. Join channel "clan waf" på EU så hostes det kontinuerlig av en bot. Lenke til kommentar
Korialstraz Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Footmen Frenzy, etter mitt syn det næreste en balansert versjon av Footmen Frenzy.Sånn ellers: *AoM (Age of Myths) *ToB (Tides of Blood) *DoE (Desert of Exile) *Island Defense Vil ikke anbefalle de nye versjonene av AoM lenger. En fyr som var med å lage AoM kom tilbake for litt siden, og han har hentet fram en eldre versjon med mye mindre items og i min mening merkelig balanse på heroesene. Eldre versjoner funker fortsatt bra da. Husker ikke hvilken som var best men er jo bare å prøve seg fram, så lærer man litt om spillet samtidig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå