Vetle-Noreng Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Jeg har satt opp harddisken min veldig kronglete, på grunn av at jeg egenltig hadde en smart løsning, men ble litt teit. Så derfor vil jeg slå sammen harddiskpartisjonene uten å måtte fjerne noe fra harddiskene, helst. Er dette mulig? Sånn ser partisjonene mine ut. C = 30gb E = 15gb F = 189gb D = 244gb G = 60gb N = 162gb Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Du kan bruke et program fra symantec kanskje. Jeg har ikke selv prøvd dette men lest flere steder at dette skal fungere. Tekst fra norton: Med Symantecs Norton PartitionMagic™ 8.0 kan du organisere harddisken på en enkel måte ved å opprette, endre størrelsen på og slå sammen diskpartisjoner. Norton PartitionMagic Mvh donnieakalefty Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Se her : https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=996288&hl= Lenke til kommentar
Azaziel Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Det har jeg faktisk ikke peiling på Hehe... Nå tenkte du deg godt om....Nyttigaste komentaren.... TOSK... Vetle-Noreng- hvilket OS kjører du? har du vista, så kan du gjøre det... Må innrømme at eg ikkje har jort detta sjøl, men vet det fins ein løsning på det... skal prøve å google litt snart tilbake;-) Det har jeg faktisk ikke peiling på Hehe... Nå tenkte du deg godt om....Nyttigaste komentaren.... TOSK... Vetle-Noreng- hvilket OS kjører du? har du vista, så kan du gjøre det... Må innrømme at eg ikkje har jort detta sjøl, men vet det fins ein løsning på det... skal prøve å google litt snart tilbake;-) obs.... skrivinga mi går visst litt seint, ser ut som du har fått svar i mellomtia;-) Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Fins ingen innebygd funksjon i Vista for "merge" av partisjoner. Kun krympe og extende ( og den er også begrenset ). Lenke til kommentar
Vetle-Noreng Skrevet 21. august 2008 Forfatter Del Skrevet 21. august 2008 Kjører XP. Driver å *kjøper* Partition Magic atm. Går nice å kjøre det da elleR? Lenke til kommentar
Azaziel Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Kjører XP. Driver å *kjøper* Partition Magic atm. Går nice å kjøre det da elleR? Var programmet dyrt;-) Leste litt om det nå, å det ser greit ut det... Gi tilbake melling i denna tråden hvordan det fungerte,, kan var nyttig info vet du... Lykke til Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Du kan bruke Partition Magic 8.0 på XP men ikke på Vista. Men etter min mening (har brukt PM 8.0 mye før) er det buggy noen ganger. Så det får ikke min anbefaling. Jeg anbefaler Paragon Partition Manager 9.0 Personal til 39$ , dette er mye bedre og sikrere. http://www.paragon-software.com/home/pm-pe...l/features.html Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg: Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's. Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. (Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå