Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Heisann Jeg har en litt eldre stereoforsterker stående som jeg tenkte jeg skulle prøve å montere motorisert volumkontroll på, er det noen som vet hvor jeg får tak i dette? Gjerne med fjernstyring, eventuelt kan jeg bruke ett av de fjernstyringssettene Elfa har. Takk på forhånd.. Freebird... Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Jeg sjekket for en stund siden, kom over denne: http://www.bentaudio.com/parts/dact.html For min del var den ikke aktuell, jeg vil ha en som kan lese tilbake hva innstilingen er. Så jeg bruker en selvbygget elektronisk attenuator (over 20 år gammel), ulempen er at den suser en del på høyt volum. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 (endret) Hmm..Den var forferdelig dyr da. Det finnes vel ikke noe som er billigere? Fannt denne, men vet ikke om den er noe jeg kan bruke KlikkKlikk Eventuellt kun denne KlikkKlikk Endret 21. august 2008 av Slettet+oiasdf79 Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Ja, syntes den ser bedre ut enn den jeg fant. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå