Osloj92 Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Ja, tittelen sier vel alt.. Kjære alle med-VG1 elever; hvordan har deres første uke på ny skole vært? Jeg begynte på Berg VGS i Oslo, studiespesialisering, og er superfornøyd!!!! Liker klassen min, lærere og skolen kjempe godt, blir tre bra år tror jeg! - Men jeg må si at jeg ikke er like fornøyd når vekkerklokken ringer 5.30 om morgenen.. Og det kommer den til å gjøre fem ganger i uken dette året. Hadde det ikke vært for at jeg bruker mobilen som vekkeklokke hadde den nok gått i veggen i løpet av de to første ukene - det har jeg gjort før Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Jeg har begynt på teknikk og industriel produksjon. Har ikke starta så hardt enda, har bare fått en liten innføring i hvert fag. Det ser ut til og bli ålreit. Stort minus er og stå opp tidlig. Lenke til kommentar
Sluven Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Begynnt første åre i år, selv om jeg egentlig skulle går Vg2. Gikk almen i fjord, elektro i år. Denne uka har vært utrolig slapp. Ingen ordentlige timer, heller ikke lekse. Bare chill Lenke til kommentar
EsAa Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Første uka har vært helt rått! Begynte på Handelsgym i Oslo på Studiespesialisering. Hyggelige folk, og mange burde søke neste år. Vi hadde dåpsfest i dag med brus og vann, og jeg var heldig å kom meg unna det. (orka ikke å sitte på trikken med masse brus over håret) Nice skole azz! Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Var litt sjenert og sånn første dagen, men nå har jeg fått god kontakt med flere i klassen og da går det mye bedre. Fagene er utrolig lette og. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Som ansatt i skolen, så har den første uken gått fint her hos oss (Gand vgs). Stilt og roligt de første par dagene. Man merker når folk begynner å bli kjent med hverandre. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Som ansatt i skolen, så har den første uken gått fint her hos oss (Gand vgs).Stilt og roligt de første par dagene. Man merker når folk begynner å bli kjent med hverandre. GAND? Skolebåten? De nye VG1 elevene begynner vel ikke før 1 uke? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Gand vgs i sandnes. skolen står på sementfundament. Ingen båt med andre ord. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Gand vgs i sandnes. skolen står på sementfundament. Ingen båt med andre ord. Hehe ok Lenke til kommentar
Essem Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Det var da voldsomt så sosiale folk skulle være. I dag har noen elever arrangert "bli kjent-treff" på st. hans-haugen Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Har bare hatt en slapp uke på jåttå vgs, med ekstremt korte dager. så har nok ikke blitt kjent med noen. Får bare håpe at det forandrer seg. Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Som ansatt i skolen, så har den første uken gått fint her hos oss (Gand vgs).Stilt og roligt de første par dagene. Man merker når folk begynner å bli kjent med hverandre. GAND? Skolebåten? De nye VG1 elevene begynner vel ikke før 1 uke? FYI, heter skoleskipet M/S Gann. De begynner 1. september, har en venn som skal begynne der. Jeg har begynt på Bergen Handelsgymnasium, og stortrives her. Gleder meg til vi kommer skikkelig i gang med fag. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Som ansatt i skolen, så har den første uken gått fint her hos oss (Gand vgs).Stilt og roligt de første par dagene. Man merker når folk begynner å bli kjent med hverandre. GAND? Skolebåten? De nye VG1 elevene begynner vel ikke før 1 uke? FYI, heter skoleskipet M/S Gann. De begynner 1. september, har en venn som skal begynne der. Jeg har begynt på Bergen Handelsgymnasium, og stortrives her. Gleder meg til vi kommer skikkelig i gang med fag. Stemmer det. Har også en kamerat som skal begynne der. Lenke til kommentar
LaviX Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Starta på MK(medier og kommunikasjon) linja jeg Har vært helt konge, møtt masse nye folk og noen gamle kjente. linja er å anbefale selvom jeg bare har gått en uke har vi fått en god smak på hvordan linja er :!: Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Det går fint! Går på alllmenn, masse hyggelige folk og søte jenter Lenke til kommentar
thadon Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Har vært utrolig bra faktisk, er så forbanna glad at vi ikke har hatt noe bli-kjent greier, sånne ting er så utrolig flaut. Men jeg begynner å bli kjent med folk allerede, så langt har skolen vært artig (faktisk). Utrolig deilig med praktisk, selv teori er gøy. Begynte på VG1 elektrofag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå