Drunk_Panda Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Jeg skal på Temadag fest på lørdag, og folk skal kle seg ut som et eller annet på forbokstaven i navnet deres. I mitt tilfelle er dette en "N" Kan også nevne at 80% av de som kommer er jenter, så helst litt fengende og originalt bør det være Hadde jeg bare hatt G som første bokstav; Gynekolog Takk for alle innspill Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Nissen blir for opplagt, så hva med å komme: - Naken - Narkoman - Nerd - Noldus - Negativ - Nese - Nøkkel Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Nerd (av den overdrevne typen) ville jo være morsomt. Eller har du noen forslag som Nordmann Narkolanger Nasjonalist Naturkrefter Navle Naturverner Nazist (Blir kanskje ikke festens mest populære ^^) Nettleser (Nerdefaktor igjen) Nintendo Entertainment System (NES) Nonne Note (Som i musikk) Nummerskilt Nøtt Nødutgang (Hvite klær og grønne lys rundt kroppen?, eventuelt stifte grønt papir rundt kroppen) Nålepute Det jeg kunne finne etter å ha bladd litt i norsk-engelsk-ordboken min. ^^ Lenke til kommentar
Drunk_Panda Skrevet 21. august 2008 Forfatter Del Skrevet 21. august 2008 Mange gode forslag Jeg tenkte faktisk på nonne selv, men hvor skal jeg få tak i klærne? Er bare 2 dager til Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 det er greitt nok at ein kan forkusere på å ha det gøy når ein skal på fest, men eg vil oppfordre deg til å kjøre ei grøn linje - Det vil seie, vere miljøvennleg. Hugse å kjeldesortere alt du kastar, og drikke frå store flaskar (det er meir miljøvennleg enn å drikkje frå mange få). eg vil oppfordre deg og til å kle deg ut som for eksempel Natt, då kan du berre bruke noken svarte klede du har, så du slepp å kjøpe nye. Lenke til kommentar
Drunk_Panda Skrevet 21. august 2008 Forfatter Del Skrevet 21. august 2008 Et annet godt forslag som jeg nettopp fikk av pappa; et null Kjøpe en hvit t-skjorte og skrive 0 på, done Lenke til kommentar
loLpaTrol Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Negerkongen! blir klar win. Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Har også temafest; Eventyr og tegneseriefigur. help? Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Har også temafest; Eventyr og tegneseriefigur. help? Kle deg ut som Calvin i Calvin and Hobbes (Tommy i Tommy og Tigern). Trenger du bare svart bukse og grønn/gul-stripete t-skjorte og litt voks. Ellers har du jo Tommys to alterego Supper-Tommy (Stupendous Man) og Spaceman Spiff. Om ingen av disse faller i smak vet jeg ikke. XP Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Noddy(Tegneseriefiguren) Nemi(Emo-tegneserie) Narkoman Nisse Nerd Nudist(Denne vil nok ikke falle i smak hos de fleste, kanskje litt seinere på kvelden) Nils"Mot i Brøstet" Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 (endret) Uansett, last opp et bilde av deg med drakt på, før/etter festen. Endret 22. august 2008 av fjeddiu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå