Gå til innhold

Skal kjøpe Bærbar pc til søstra mi

Anbefalte innlegg

Hei jeg skal kjøpe Bærbar pc til søstra mi, nå som hun skal byne på skolen igjen.

Det hun trenger er en pc til skolebruk først og fremst, ellers vet jeg hun vil ha 15,4" widescreen skjerm av bra kvalitet, Core-Duo cpu og ett brukbart skjermkort, webcamera er ett plus, den bør å være behagelig i bruk og ikke alt for tung, batteritid bør vell å være bra, vista premium må den ha, ram er ikke så dyrt å kjøpe til bare den støtter 3GB eller mer. Jeg tror ikke hun kommer til å spille no særlig spill men hun kommer til å se en del filmer på den, det er å ett plus om den ser bra ut.

Pris bør være rundt 5-6000kr.

Noen some kan hjelpe meg med dette ?, komme med noen forslag ? så vil jeg være takknemelig. Det jeg har minst peiling på når det gjelder bærbare pc'er er skjermkortene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jo takk, jeg så en del på Acer laptoper, og leste noen tester, de har mye bra men skjermen avspeiler mye og er ikke bra hvis du sitter ute med pc'en eller har lys som skinner inn, det er hvertfall intrykket jeg fikk.

Noen some har Acer Aspire å kan si noe om åssen skjermen er ?.

Lenke til kommentar

MPX har mye bra ja, men du må huske å titte innom dell også for eks. Så "Dell Studio" modellen skulle være bra samtidig som den ikke var alt for horribel å se på heller :)

Hadde en aspire (halvt år siden) med klar skjerm (Clearscreen ellerno?) å hadde ingen serriøse problemer verden ute eller inne. Du ser ikke skjermen når sola skinner på den uansett, hehe:)

Lenke til kommentar

Acer Crystal Bright heter skjermen, er denne jeg har sett på http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=95515

Å jeg får mye mer for pengene hvis jeg kjøper Acer Aspire, enn hvis jeg sku kjøpe Dell Studio 15 http://www1.euro.dell.com/content/products...;l=no&s=dhs

Har dell noe spesielt eller er kvaliteten eller skjermen mye bedre enn på Acer som gjør den mer verdt å kjøpe ?.

Eller har noen ett bedre forslag til bærbar pc enn Acer Aspire 5920G ?.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...