Stoltenberg Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Hei. Tidlig da jeg fikk min stasjonære maskin og innstallerte Vista 64bit ultimate, så valgte jeg at systemgjenoppretting skulle gjøres fra en annen disk enn C:\ - De gangene jeg har sjekket systemgjenoppretting, så har det alltid stått en dato med et gjenopprettingspunkt på den disken jeg valgte å lagre på, så da har jeg jo hele tiden antatt at alt har vært greit. Men nå har jeg plutselig bruk for å gjenopprette systemet, og da funker det ikke..! Da påstår Windows at jeg har deaktivert systemgjenoppretting! Hvis jeg skrur på gjenoppretting på C:\-disken og oppretter et punkt, DA går det an å gjenopprette, men kun på det punktet jeg laget i dag, så det nytter jo ikke. Likevel så har det alltid vært lagret gjenopprettingspunkt på en annen disk, men disse vises ikke, da windows mener at gjenopprettingspunktene kun ligger på C:\-disken..! Hvordan får jeg Vista til å forstå at det faktisk ligger punkt på den andre disken jeg har satt som gjenopprettingsdisk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå