Gå til innhold

Fjernstyring av releer?

Anbefalte innlegg

Hei. Er det noen som vet om det er mulig å kjøpe fjernstyrte releer? Jeg vet ikke helt om det da blir kallende releer, men jeg er ute etter en mulighet for å slutte en krets fjernstyrt. Jeg har planer om å installere fjernstyrt sentrallås i bilen min, men med denne vil jeg også gjerne ha muligheten til å åpne bagasjeromsluka. Elektronisk motor til bagasjeromsluka har jeg funnet så jeg trenger bare en sak som gir strøm til motoren fra en fjernkontroll.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du kjøper f.eks en Defa 400/800 alarm får du både alarm med utgang til aktivering av sentrallåsen. Mener det er kun 800 serien som har mulighet for en 3 funksjon som f.eks bagasjerom åpner.

Hvis du har tenkt å kjøpe et annet system er dette "standard" å integrere inn i hovedenheten, selv om du kanskje må sette på et rele hvis motoren til bagasjelokket trekker mer enn det utgangen tåler.

Lenke til kommentar

Genialt. Med dette defa settet kan man velge en type fjernkontroll som kan styre tre ekstra systemer i tilegg til alarm og sentrallås, da er det jo muligheter for å fjernstyre hornet også :woot:. Har du noen ide om hvor jeg kan finne pris på dette settet?

Fant en pris på 2890,-, kanskje litt mer enn jeg hadde tenkt :no: Trur du det er mulig å kjøpe settet uten alarm? :roll:

Endret av Plecto
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...