Gå til innhold

Hva er den beste Bærbare GAMING pc'n?

stutbokk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men vent nå litt... Hmmm... Jeg sjekket på noteboocheck.com og der står det bra forklart hvor mange mb ram det er på skjermkortene osv. 9800GTX har 1gb ram. Men på komplett skriver dem at det har kun tilsammen 1gb ram.. Her er det noe feil. På hjemme siden til Toshiba står det faktisk ikke noe om at den kjører i SLI ( som det står på komplett)

Trur nok komplett har skrevet feil der, og jeg beklager, Da er det nok ikke SLI alike vel.

Og nå har nettopp Multicom oppdatert sin D900 pc!!! Nå kan jeg spekke den dritbra i forhold til den Toshibaen :D haha, jaja... Da ble det Multicom på meg alikevel da :p

Lenke til kommentar

Seks vært useriøse innlegg er slettet. I flere av dem kom brukerne med personangrep. Slikt tolereres rett og slett ikke på dette forumet. Her ønsker vi et hyggelig diskusjonsmiljø for alle, og et miljø der brukerne utviser hverandre respekt. Kan fort sitere retningslinjen som er her brutt:

#1: Brukere av forumet bes om å holde en høflig tone. Poster kan bli delvis eller fullstendig sensurert av moderatorer hvis de inneholder upassende språk som blant annet banning, flaming og/eller innlegg ment for å skape dårlig stemning. Tråder/poster åpenbart ment for å provosere eller støte andre stenges/slettes med begrunnelse. Dette gjelder også i private meldinger.

Retningslinjene skal alle ha lest ved registrering av brukeren sin. Så å være ny på forumet er ingen unnskyldning for å drive med flaming/personangrep. Håper de innvolverte bruker litt tid på å tenke på hvorfor de er her på forumet, og i fremtiden etterstreber å spre god stemning heller enn dårlig stemning. Bruk gjerne også tid på å lese retningslinjene på nytt.

Snorre :)

Endret av Snorre
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...