stutbokk Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Hva er den beste Bærbare GAMING pc'n? Og har du en link til tester av den ? Jeg vurderer å kjøpe TOSHIBA Qosmio X300 (Denne) Men er det noen i norge som selger AlienWare? Selv om denne er bedre enn alle alienware har å tilby nå. Kom med forslag og tester av kraftige bærbare til gaming! Takk på forhånd Lenke til kommentar
NorkaBorka Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Hva er den beste Bærbare GAMING pc'n? Og har du en link til tester av den ? Jeg vurderer å kjøpe TOSHIBA Qosmio X300 (Denne) Men er det noen i norge som selger AlienWare? Selv om denne er bedre enn alle alienware har å tilby nå. Kom med forslag og tester av kraftige bærbare til gaming! Takk på forhånd Kan ikke si hva som er den "beste", men jeg kan si hva du bør ha om du vil kjøpe deg bærbar gamingmaskin. MINST: 3Gb minne 256 Mb Videominne (du bør ha mer) ...og 2,4 Ghz prosessor. For flere tips kan du jo besøke denne siden Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Hva er den beste Bærbare GAMING pc'n? Og har du en link til tester av den ? Jeg vurderer å kjøpe TOSHIBA Qosmio X300 (Denne) Men er det noen i norge som selger AlienWare? Selv om denne er bedre enn alle alienware har å tilby nå. Kom med forslag og tester av kraftige bærbare til gaming! Takk på forhånd Kan ikke si hva som er den "beste", men jeg kan si hva du bør ha om du vil kjøpe deg bærbar gamingmaskin. MINST: 3Gb minne 256 Mb Videominne (du bør ha mer) ...og 2,4 Ghz prosessor. For flere tips kan du jo besøke denne siden For 1 år siden? Kommer litt ann på hva du mener med bærbar. En bærbar som man "kan" ta med seg, eller en bærbar du har tenkt å flytte rundt på daglig? Lenke til kommentar
radalf Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Hvorfor må man ha 2,4GHz prosessor? Bruker vel somregel ikke å være prosessoren som er flaskehalsen. Lenke til kommentar
NorkaBorka Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Hvorfor må man ha 2,4GHz prosessor? Bruker vel somregel ikke å være prosessoren som er flaskehalsen. Nei, det er skjermkortet, men det er prosessoren som avgjør om du hvor "fort" du kan kjøre spillet. Dessuten blir den varmere jo lavere klokkehastighet man har Lenke til kommentar
stutbokk Skrevet 22. august 2008 Forfatter Del Skrevet 22. august 2008 haha.. ro ann boys !! Jeg forklarte litt lite kanskje om hva den skal brukes til. Batterilevetid er careface, da det finnes strøm over alt these days! Den kan godt veie over 10 kg.. ikke noe problem. Jeg skal kun ha den med meg i fårsen ( på båt ) og da kommer den til å være på en benk osv. Det jeg bryr meg mest om, er at den er raskere enn lynet, har villt skjermkort, heavy cpu og som ikke koster mer en 21,5 K Er det noe da som i det hele tatt matcher den Toshibaen ? For den er riiiimelig heftig ! Genialt med fjernkontroll også vett ( ser for meg at jeg ligger i køya med fjernkontrollen og ser på film osv ) Lenke til kommentar
NorkaBorka Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 haha.. ro ann boys !! Jeg forklarte litt lite kanskje om hva den skal brukes til. Batterilevetid er careface, da det finnes strøm over alt these days! Den kan godt veie over 10 kg.. ikke noe problem. Jeg skal kun ha den med meg i fårsen ( på båt ) og da kommer den til å være på en benk osv. Det jeg bryr meg mest om, er at den er raskere enn lynet, har villt skjermkort, heavy cpu og som ikke koster mer en 21,5 K Er det noe da som i det hele tatt matcher den Toshibaen ? For den er riiiimelig heftig ! Genialt med fjernkontroll også vett ( ser for meg at jeg ligger i køya med fjernkontrollen og ser på film osv ) Hehe...har fjenrkontroll til min også, men belive it: You ain't gonna use it, sorry Men den ser heftig ut ja! Tror ikke du kommer over noen raskere pc'er enn det. Men 1Gb videminne er unødvendig med mindre du spiller masse spill da Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 eller kunshan m570, og spar over 6 000 XD Lenke til kommentar
NorkaBorka Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 eller kunshan m570, og spar over 6 000 XD "Kunshan" WTF? Jeg hadde ikke betalt et fjert for et billig, koreansk DRITTMERKE!!! Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Gjør litt research før du uttaler deg. Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 har du den bærbaren? DET har JEG, nå. akuratt sitter med den. den er for det første er hovedselskapet fra Taiwan. For det andre er det ikke et dritmerke, den yter bra, er solid bygget, og for det tredje du fortjener en på trynet. Lenke til kommentar
stutbokk Skrevet 22. august 2008 Forfatter Del Skrevet 22. august 2008 hehe, ja den er sinna den toshibaen :=) Men ja. Multicom har noen bra specs hvis jeg spekker den hardt... MEN.. får fortsatt ikke like bra pc som den toshiba'n... Har veldiglyst til å gå for den Så skal jeg lage en test på hw.no og vise dere Men lurer på en ting til om bærbare.. Alienware.. de har driiiiiiitkule design og syke detaljer på sine bærbare.. Sykt fett design... Men hvordan er det å få de maskinene i Norge ? Og bruke "norsk " tastatur ? Hvordan vil pc'n generelt fungere i Norge ? Går det ann å konfigurere noen knapper på tastaturet til å være bokstavene æ,ø,å f eks ? Er nesten fristende å kjøpe en i fra statene, og bare koble til et Norsk Tastatur Hva trur dere om detta ? Lenke til kommentar
toazty Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 bøyer meg i støvet for den derre toshibaen.. ikke sett maken på specs , nesten litt tvilsom specs, så måtte google den litt.. haha.. nice maskin.. vinner jeg 2. premie i lotto skal jeg kjøpe den maskinen.. Lenke til kommentar
stutbokk Skrevet 22. august 2008 Forfatter Del Skrevet 22. august 2008 hehe ja jeg spekket nettopp den heftigste bærbare til AlienWare nå, den bærbare altså. Selv DEN har jo ikke 9800GTX Korta i SLI Såe, er syk maskin ja Men jeg finner ikke noe tester eller noen som har kjøpt den enda Finner noe info osv om den typen som heter TOSHIBA Qosmio X305 Det skal vist være den "Amerikanske utgaven " av denne maskinen. Nei Toshiba er ikke no dritt Bra greier detta trur jeg eneste er at jeg vil ha Vista 64 bit på den Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 HER er det sykeste du får til under 21 500 kroner . Lenke til kommentar
stutbokk Skrevet 22. august 2008 Forfatter Del Skrevet 22. august 2008 Noooope.. Har spekket den til prisen av ca 21 500, og det blir ikke i nærheten. Greit nok kan jeg velge sykt med hardisk plass, og en cpu som er beregnet for stasjonære pc'r... Men den drikker jo strøm til frokost,lunch og middag. Og varme utviklingen til de prosessorne er alt for høyre til å være en bærbar. Har lest tester av den, men ingen har de speksa jeg ville ha hatt da ( som ville være med den cpu'n som laget mest varme ) Og den er stygg og ikke Fjernkontroll Naaaaaai Toshiba Ftw Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Noooope.. Har spekket den til prisen av ca 21 500, og det blir ikke i nærheten. Greit nok kan jeg velge sykt med hardisk plass, og en cpu som er beregnet for stasjonære pc'r... Men den drikker jo strøm til frokost,lunch og middag. Og varme utviklingen til de prosessorne er alt for høyre til å være en bærbar. Har lest tester av den, men ingen har de speksa jeg ville ha hatt da ( som ville være med den cpu'n som laget mest varme ) Og den er stygg og ikke Fjernkontroll Naaaaaai Toshiba Ftw Du kan kjøre 2 stk 8800M GTX (som er like bra som 9800M GTX) i SLI + at du får bedre skjerm. Lenke til kommentar
Fiffik78 Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Hva er den beste Bærbare GAMING pc'n? Og har du en link til tester av den ? Jeg vurderer å kjøpe TOSHIBA Qosmio X300 (Denne) Men er det noen i norge som selger AlienWare? Selv om denne er bedre enn alle alienware har å tilby nå. Kom med forslag og tester av kraftige bærbare til gaming! Takk på forhånd Hva gjør X300 så himla bra? Den har jo ikke engang SLI? To 8800 GTX kort som det er i XPS 1730 vil jo fortsatt gruse dette kortet så meget lite imponert. Kombinert med fallende Toshiba kvalitet og et latterlig design skjønner jeg ikke hva dette er å bruke penger på. en D900 som det også henvises til er også totalt overlegen på alle områder, X300 ser jo ut som et juletre og jeg synes 1730 så ille ut. Og Alienware... bare merket betaler man latterlig mye for, dårlig support og diskutabel kvalitet.. sjekk heller ut Rockdirect. Lenke til kommentar
stutbokk Skrevet 22. august 2008 Forfatter Del Skrevet 22. august 2008 Hva er den beste Bærbare GAMING pc'n? Og har du en link til tester av den ? Jeg vurderer å kjøpe TOSHIBA Qosmio X300 (Denne) Men er det noen i norge som selger AlienWare? Selv om denne er bedre enn alle alienware har å tilby nå. Kom med forslag og tester av kraftige bærbare til gaming! Takk på forhånd Hva gjør X300 så himla bra? Den har jo ikke engang SLI? To 8800 GTX kort som det er i XPS 1730 vil jo fortsatt gruse dette kortet så meget lite imponert. Kombinert med fallende Toshiba kvalitet og et latterlig design skjønner jeg ikke hva dette er å bruke penger på. en D900 som det også henvises til er også totalt overlegen på alle områder, X300 ser jo ut som et juletre og jeg synes 1730 så ille ut. Og Alienware... bare merket betaler man latterlig mye for, dårlig support og diskutabel kvalitet.. sjekk heller ut Rockdirect. Du har tydeligvis ikke så mye peiling på pc eller? Ta en liten research om hva slags speks denne maskinen har. SÅ kan du prøve og uttale deg en gang til. for det første, den kjører TO stk 9800GTX kort i SLI. Den har beste bærbare cpu'n du får nå til dags Kun på effekt på 44w. Et singelt GeForce 8800M GTX kort scorer 9194 poeng i 3dmark06 Et singelt GeForce 9800M GTX kort scorer 10138 poeng i 3dmark06 GeForce 8800M GTX i SLI scorer 12390 poeng i 3dmark06. Sålangt har jeg ikke finni en 3dmark test med to stk 9800M GTX i SLI. Men hvis du klarer å legge sammen to pluss to og får fire og ikke fem, ser du kanskje at score'n vil bli høyere med 9800gtx kortene ? Les HER og bli litt klokere før du uttaler deg om ting du ikke har peiling på. Lenke til kommentar
stutbokk Skrevet 22. august 2008 Forfatter Del Skrevet 22. august 2008 (endret) haha Jo det går det men jeg har ikke sett noen bærbare som har hatt denne muligheten Og heller ikke trur jeg det blir med det første ;P Det vil ta opp mye plass vett, og ikke minst strøm. Men som oftest, er det jo strøm der man befinner seg Denne Toshibaen vil nok også sluke strøm, da de to GTX kortene bruker 75W hver seg! Og cpu'n på 44W! Det er ganske mye totalt, og vil nok ikke vare mere enn en time max uten strøm ( kommer selvsagt annpå hva man gjør med dataen når man ikke har strømtilførselen på ) Jeg tittet på denne rocket shiiiten. Dem hadde jo bare skval. Møkk på godt norsk. Ingen av løsningene der kunne måle seg med denne. Endret 22. august 2008 av stutbokk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå