Edian Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Først og fremst. Er det noen her som bruker en laptop fra HP, og som har Recovery Manager? Det har hendt noe tull med min, slik at den ikke fungerer. Dette gjør at jeg ikke får gjort en systemgjenoppretting, slik jeg ønsker. Om noen har HP Recovery Manager, forklarer jeg videre hva som er feilen. Et forsøk skal jeg gjøre, hvertfall, for skjønner ikke helt selv hva som har hendt. Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Brente du ut recovery-plater som man skal gjøre når man får maskinen? Lenke til kommentar
Edian Skrevet 21. august 2008 Forfatter Del Skrevet 21. august 2008 Damn.... nei. Har du en du kan brenne og sende meg? Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Jeg tror platene er bunden til serienummeret. Så det kan bli vanskelig. Du får ikke valget recovery ved oppstart da? At du må trykke f.eks F12. Lenke til kommentar
otis Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Platene skal ikke være bundet til serienummer, mener jeg å huske. Men her finner du HP Backup and recovery manager for XP. Om du har Vista, så vet jeg ikke om linken til det programmet, enda. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Trykk på F11 5-6 ganger når HP-logoen dukker opp - starter den ikke da er den borte. Har du ikke tatt kopi kan du ringe til HP support og de kan få sendt deg nye. Er det en ny maskin du har pleier de som oftest å ikke ta betalt for det, men i værste fall må du ut med ca. 300 kr. for å få et nytt sett. Det tar 1-2 uker fra det er bestilt til du mottar det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå