Morten21 Skrevet 21. august 2008 Rapporter Del Skrevet 21. august 2008 Heeeiii. Noen som vet hvor man får kjøpt jean paul sitt gutte pudder : )? Vet at det selges i Lillestrøm og steen -og strøm i oslo. Men det jeg ikke vet er hvilken butikk i lillestrøm det selger det i :<, noen som vet hvilken butikk i lillestrøm det selges i ? Takk for alle seriøse svar! Lenke til kommentar
Fashionjunkiie Skrevet 21. august 2008 Rapporter Del Skrevet 21. august 2008 (endret) Hahaha, huff! Men hvis du skal ha tak i det pudderet er det vel mest sannsynlig å få tak i det på parfymerier vil jeg tro? Endret 21. august 2008 av camillaen Lenke til kommentar
Morten21 Skrevet 21. august 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. august 2008 (endret) Det ser ikke ut som man bruker pudder / sminke når man har det på, det får bare huden til og gløde på en måte, ganske fint : ) Endret 21. august 2008 av Morten21 Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 21. august 2008 Rapporter Del Skrevet 21. august 2008 Fire veldig off-topic innlegg slettet. Trådstarter spør etter steder å få takk i Jean Paul-pudder, ikke om pudder er feminint eller "homsete". Hold dere til sak takk! Snorre Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 21. august 2008 Rapporter Del Skrevet 21. august 2008 (endret) eg pleier å kjøpe pudderet eg brukar på ebay, der har dei masse å velgje mellom. ja eg brukar puddar til å dekkje over kvesene mine, noken som har eit problem med deT?? hmm?? ikkje det at eg har mangen ,men nor eg har på puddar visaer ikkkje dei få kvesene eg har ein gong edit: skrivefeik Endret 21. august 2008 av Skagen OT Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 21. august 2008 Rapporter Del Skrevet 21. august 2008 Et par innlegg med off-topic er fjernet. Vennligst hold dere til trådens tema. Samtidig har tråden blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 23. august 2008 Rapporter Del Skrevet 23. august 2008 Jeg fant plutselig en nyåpnet boks med Jean-Paul Solpudder for menn hjemme i et skap ^^ Vet ikke hvor det er kjøpt, men kan i vertfall si at det virker veldig bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå