Gummi-And Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Hei, leste en artikkel i nyeste Vi Menn i går (#39, 2008) om en marmorgrotte som er et sted på saltfjellet. Jeg kunne gjerne tenke meg å besøke den en gang i fremtiden, og lurer derfor på hvor den er. Jeg fikk inntrykket av at hvor grotten befinner seg skal være så hemmelig som mulig, og det er bare Norsk Grotteforbund som vet hvor den er. Men jeg har ikke lyst til å være avhengig av en guide eller å melde meg inn der for å få se den, skal det gjøres, skal det være på mine premisser sammen med noen jeg kjenner. Kan jo opplyse at jeg kommer ikke til å fortelle noen hvor den er, kun jeg og de jeg drar dit med får vite det. Hvis noen vet hvor grotten er, eller vet om noen andre store, spennende grotter ikke så langt unna Narvik hadde det fint om du/dere kunne sendt meg en pm om hvor den befinner seg hvis dere ikke vil avsløre det til allmennheten. Håper noen kan hjelpe meg, på forhånd takk. Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Har du sett "På Tur Med LARS MONSEN"? I denne dokumentaren tar Lars deg med på tur i Saltfjellet, og inn i nettopp ei marmorgrotte. Har selv ikke peiling på hvor denne ligger, men kanskje du kan få hjelp av Lars selv? Send ham en mail, addressen finner du her Lenke til kommentar
Gummi-And Skrevet 21. august 2008 Forfatter Del Skrevet 21. august 2008 Takk takk, er jo verdt et forsøk Må jo innrømme at jeg er litt fan av han da, har sett alle episodene i seriene hans Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Om det er den grotta som er omtala her (Russågrotta) virker den ikkje so veldig hemmeleg akkurat: http://www.turistforeningen.no/cabin.php?ca_id=368 Lenke til kommentar
Gummi-And Skrevet 21. august 2008 Forfatter Del Skrevet 21. august 2008 (endret) ops, var dobbelpost Endret 21. august 2008 av Gummi-And Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Om det er den grotta som er omtala her (Russågrotta) virker den ikkje so veldig hemmeleg akkurat:http://www.turistforeningen.no/cabin.php?ca_id=368 Samme grotta som Lars var i på Saltfjellet fant jeg ut. Lykke til, og husk å ha batterier med lang levetid i lykta Lenke til kommentar
Gummi-And Skrevet 23. august 2008 Forfatter Del Skrevet 23. august 2008 Noen som kan peke ut med en rød ring hvor sånn ca. hvor inngangen er? (Hvis dette er riktig sted da) Lenke til kommentar
MKej Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 *bump* Har også lyst og finne ut hvor denne grotta er ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå