Sniken_123 Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 (endret) Har for 1 mnd. siden kjøpt meg en Mitsubishi Galant 1993 GLSi 2.0L og opplever nærmest konstant motortikking. Prøvde å skifte motorolje til en med bedre kvalitet men det hjalp ikke. Av og til på tomgang så stopper den kansje å tikke i noen sekunder og tikker i noen sekunder og bytter slik frem og tilbake. Er det ventilløfterne som er mest sansynelig årsak til dette? Om ikke hva er det? Og hva kan det koste å reparer det? Ventilene er hydrauliske foresten.. Endret 21. august 2008 av Sniken_123 Lenke til kommentar
Sniken_123 Skrevet 22. august 2008 Forfatter Del Skrevet 22. august 2008 Tykkere olje? Brukte tykkere når jeg skiftet Lenke til kommentar
EX-adrin Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 du gjør det smart og gå innom lokalverkstedet ditt Men for meg så høres det ut som rådelagrene i motoren din er ødlagte. Da blir det tikkelyd. Men hør med fagpersonel. de finner det ut ganske fort når de får sitt og hørt på bilen Lenke til kommentar
Sniken_123 Skrevet 25. august 2008 Forfatter Del Skrevet 25. august 2008 du gjør det smart og gå innom lokalverkstedet ditt Men for meg så høres det ut som rådelagrene i motoren din er ødlagte. Da blir det tikkelyd. Men hør med fagpersonel. de finner det ut ganske fort når de får sitt og hørt på bilen De skal vel ha sin sum for det og tenker eg Lenke til kommentar
EX-adrin Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 vis det er det så koster det litt. for da er det ofte greit og ta full service på motoren sånt at den er tipp topp igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå