Mala Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Endelig blir det makkverket av ein D-pad fikset Dog blir det vel førstemann til mølla ettersom det er begrenset opplag skal vi tro artikkelen. Kilde Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Leste dette netopp på gamereactor. høres veldig bra ut men hav mener du med begrenset? at det bare vill bli laget et spessielt antall? burde da bli standar som alle kan benytte seg av :S Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. august 2008 Forfatter Del Skrevet 21. august 2008 Fra artikkelen ; "As apparent punishment for North America's general lack of interest in the beautiful game, the new controller will be a "limited edition promotional item that is only available in Europe, Asia and Latin America while supplies last." Synd om det er sannt, skulle selvfølgelig blitt standard etterhvert. Sony gjorde det, så koffor ikkje MS Lenke til kommentar
Essem Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Kan de ikke bare dele den opp i 4... Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Er jo klin lik... Bruker vel ikke D-paden så ofte uansett. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. august 2008 Forfatter Del Skrevet 21. august 2008 Bedre D-pad er det eineste som trengst på 360 kontrollen for min del, så blir nok å skaffe seg ein slik Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Bedre D-pad er det eineste som trengst på 360 kontrollen Sant nok. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Jeg har fortsatt ikke irritert meg over d-paden, kan godt hende jeg er den eneste Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Jeg synes heller ikke at D-padden er så jævlig, men jeg bruker den ikke så lenge jeg ikke må. Fargen passet godt spør du meg, skikkelig Xbox-farge Her er en video av en fra Eurogamer som prøver den: http://www.eurogamer.net/tv_video.php?playlist_id=13422 Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 (endret) Jeg har fortsatt ikke irritert meg over d-paden, kan godt hende jeg er den eneste Du er definivt ikke den eneste som ikke har irritert seg over d-padden til 360 kontrollen Endret 22. august 2008 av Whackedorange Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 (endret) Jeg har fortsatt ikke irritert meg over d-paden, kan godt hende jeg er den eneste Du er definivt ikke den eneste som ikke har irritert seg over d-padden til 360 kontrollen Melder meg på her.. Ikke lagt merke til at den suger engang jeg. STYGG farge btw.. HAAHAHA Endret 23. august 2008 av Eriqo Lenke til kommentar
Djevlen Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Aldri irritert meg over den, gitt. Den blir jo nærmest aldri brukt heller. (: Lenke til kommentar
No14 Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Jeg har fortsatt ikke irritert meg over d-paden, kan godt hende jeg er den eneste Du er definivt ikke den eneste som ikke har irritert seg over d-padden til 360 kontrollen Hva bruker dere den til? Og hva er galt med den? Bruker den selv bare når jeg skal velge våpen og sånn i skytespill. Ser ikke helt problemet siden left-stick er suveren. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Husker det var litt dritt i Gears noen ganger når man skulle skifte uberfort til hagla - så kom pistolen frem i stedet. Så den er kanskje en tanke upresis og klumpete. Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Stilig fargevalg, er så stygg at den nesten er litt kul Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Likte fargen. Litt Halo 3 over seg, which is nice. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. august 2008 Forfatter Del Skrevet 23. august 2008 (endret) Husker det var litt dritt i Gears noen ganger når man skulle skifte uberfort til hagla - så kom pistolen frem i stedet. Så den er kanskje en tanke upresis og klumpete. Der tok du spikeren på hodet. Eg har ikkje ord på kor mange ganger det har blitt rot takket vere D-padden i dette spillet..Men del den opp, slik som på PS kontrollen så har man det man kan ønske seg av presisjon. Fatter bare ikkje ka designere tenker på til tider.. Sony har vel tatt patent på brukare D-padder Endret 23. august 2008 av Mala Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå