Gå til innhold

Forbedret Xbox 360 kontroll i oktober!

Mala

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fra artikkelen ;

"As apparent punishment for North America's general lack of interest in the beautiful game, the new controller will be a "limited edition promotional item that is only available in Europe, Asia and Latin America while supplies last."

Synd om det er sannt, skulle selvfølgelig blitt standard etterhvert. Sony gjorde det, så koffor ikkje MS :p

Lenke til kommentar
Jeg har fortsatt ikke irritert meg over d-paden, kan godt hende jeg er den eneste

Du er definivt ikke den eneste som ikke har irritert seg over d-padden til 360 kontrollen

Melder meg på her..

Ikke lagt merke til at den suger engang jeg.

STYGG farge btw.. HAAHAHA

Endret av Eriqo
Lenke til kommentar
Jeg har fortsatt ikke irritert meg over d-paden, kan godt hende jeg er den eneste

Du er definivt ikke den eneste som ikke har irritert seg over d-padden til 360 kontrollen

Hva bruker dere den til? Og hva er galt med den?

Bruker den selv bare når jeg skal velge våpen og sånn i skytespill. Ser ikke helt problemet siden left-stick er suveren.

Lenke til kommentar
Husker det var litt dritt i Gears noen ganger når man skulle skifte uberfort til hagla - så kom pistolen frem i stedet. Så den er kanskje en tanke upresis og klumpete.

Der tok du spikeren på hodet.

Eg har ikkje ord på kor mange ganger det har blitt rot takket vere D-padden i dette spillet..Men del den opp, slik som på PS kontrollen så har man det man kan ønske seg av presisjon. Fatter bare ikkje ka designere tenker på til tider..

Sony har vel tatt patent på brukare D-padder :p

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...