Gå til innhold

Kulturo: Hellboy 2: The Golden Army


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så Hellboy 2 for en ukes tid siden, og det var en meget middelmådig affære. Har riktignok bare sett bruddstykker av 1ern, så jeg er ikke med på eventuelle referanser. Det jeg misliker med filmen, er manuset. Mange av replikkene og scenene føles så utrolig malplassert, og jeg skjønner ikke hvorfor det er tatt med. Videre er CGI'en meget vakker til tider, men det blir altfor mye. Jeg er sterk motstander av CGI, derfor misliker jeg å få presset det på meg hvert 5 minutt.

Men når det er sagt, filmen faller sikkert i smak hos Hellboy-gutta.

Lenke til kommentar

Har du noen gang i hele ditt liv sett en film som var ubrukelig i 20 minutter, for så å ta seg opp igjen?

Har sett såpass mye film at jeg lukter lusa på gangen relativt kjappt... :fun:

Når det er sagt er det faktisk sjelden jeg slå av en film midt i, men her forsvant interessen for hva som skjer videre som dugg for slolen.

 

Kopien jeg såg hadde bra bildekvallitet, så det skal det ikke stå på...

Lenke til kommentar
Har du noen gang i hele ditt liv sett en film som var ubrukelig i 20 minutter, for så å ta seg opp igjen?

Åhåhåhåhåh, ja. MANGE!

Kopien jeg såg hadde bra bildekvallitet, så det skal det ikke stå på...

Du laster ned film? Jeg prater ikke med deg.

 

 

Men, hey! Du, anmelderen. Hvem vil noensinne sammenligne Hellboy med Pans Labyrint? :ph34r:

Lenke til kommentar

Lastet ned filmer, men da fordi det var i bedre kvalitet enn det som finnes her i Norge. Nå som ejg har fått BD player så kommer nok langt mere til å bli kjøpt. Men om ikke utvalget av HD-filmer ikke blir større (noe det ser ut som det sakte men sikkert blir) blir en jo nesten "nødt" til å nedlaste? :ninja:

 

Å kjøpe DVD nå er for meg som å gå til innkjøp av VHS for mange av dere. Helt utenkelig med andre ord.

 

Men, må innrømme at jeg blir litt irriterrt over folk som sier det som det er det mest normale de vet om.

Tja, særlig unormalt er det vel ikke?

Endret av Andrull
Lenke til kommentar

Her var det mye rart hehe 1èrn er dårlig?, uten tvil en av de råeste superhelt filmen til dags dato med kul handling og for en gangs skyld en superhelt som klarer å være troverdig Macho. Lurer også veldig på hva man forventer seg når man går etter 20 min?, det er da ganske tydlig på traieler etc hva man for servert?, videre er jo Hellboy 2 også en bra film i denne nisjen. Ja faktisk et hav bedre en mye av det Marvel gulper opp for tiden (spiderman 3 er muligens det værste jeg noen gang har sett). Men jeg synes ikke nr 2 var like bra som nr 1 men fortsatt bra.

Endret av simalarion
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...