Costello Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Det gylne året for tegneserieadapsjoner fortsetter. Les mer Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Har dårlige forventninger for denne. Eneren var jo en vits. Latterlig dårlig film. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 1ern er kul, så jeg tenker å se denne i morgen. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Eneren var langt fra en vits. Det var i mine øyne et mesterverk. Hvis 2'eren er i nærheten av av eneren så VET jeg at jeg kommer til å bli kjempefornøyd. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Så Hellboy 2 for en ukes tid siden, og det var en meget middelmådig affære. Har riktignok bare sett bruddstykker av 1ern, så jeg er ikke med på eventuelle referanser. Det jeg misliker med filmen, er manuset. Mange av replikkene og scenene føles så utrolig malplassert, og jeg skjønner ikke hvorfor det er tatt med. Videre er CGI'en meget vakker til tider, men det blir altfor mye. Jeg er sterk motstander av CGI, derfor misliker jeg å få presset det på meg hvert 5 minutt. Men når det er sagt, filmen faller sikkert i smak hos Hellboy-gutta. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Så 2-ern igår, var en god film syns jeg Lenke til kommentar
Kaptein_S Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Har bare sett 20 minutt av Hellboy2... Håpløs film. Lenke til kommentar
lain Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Vil det si du gikk ifra kinoen, eller så du en eller annen dårlig rip fra nett? Og hvordan kan du påstå at filmen er håpløs om du ikke har sett hele? Blir litt som å si en bok er dårlig pga omslaget ikke frister. Lenke til kommentar
Kaptein_S Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Har du noen gang i hele ditt liv sett en film som var ubrukelig i 20 minutter, for så å ta seg opp igjen? Har sett såpass mye film at jeg lukter lusa på gangen relativt kjappt... Når det er sagt er det faktisk sjelden jeg slå av en film midt i, men her forsvant interessen for hva som skjer videre som dugg for slolen. Kopien jeg såg hadde bra bildekvallitet, så det skal det ikke stå på... Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Har du noen gang i hele ditt liv sett en film som var ubrukelig i 20 minutter, for så å ta seg opp igjen? Åhåhåhåhåh, ja. MANGE! Kopien jeg såg hadde bra bildekvallitet, så det skal det ikke stå på... Du laster ned film? Jeg prater ikke med deg. Men, hey! Du, anmelderen. Hvem vil noensinne sammenligne Hellboy med Pans Labyrint? Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Du laster ned film? Jeg prater ikke med deg. Det er vel litt sneversynt? Aldri lasted ned musikk? Jeg laster heller aldri ned film, men jeg er ven den eneste av alle jeg kjenner som ikke gjør det. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Ok, ok. Det var egentlig ironi. Men, må innrømme at jeg blir litt irriterrt over folk som sier det som det er det mest normale de vet om. Jo, jeg laster ned musikk jeg og. Men jeg kjøper det også. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 (endret) Lastet ned filmer, men da fordi det var i bedre kvalitet enn det som finnes her i Norge. Nå som ejg har fått BD player så kommer nok langt mere til å bli kjøpt. Men om ikke utvalget av HD-filmer ikke blir større (noe det ser ut som det sakte men sikkert blir) blir en jo nesten "nødt" til å nedlaste? Å kjøpe DVD nå er for meg som å gå til innkjøp av VHS for mange av dere. Helt utenkelig med andre ord. Men, må innrømme at jeg blir litt irriterrt over folk som sier det som det er det mest normale de vet om. Tja, særlig unormalt er det vel ikke? Endret 22. august 2008 av Andrull Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Det er ikke unormalt nei. Men, det må ikke gå før å kjøpe filmen. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Nei det er klart, men tolket det heller ikke slik heller fra Kaptein_S. Lenke til kommentar
Kaptein_S Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Føler diskusjonen har sklidd litt ut her, poenget var at jeg synst Hellboy2 falt i fisk helt i begynnelsen. Lover ikke bra for hobbitten om del Toro tar så forbanna lett på manus som han har gjort her. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Gleder meg til denne. Den første var en solid film, som kun hadde en litt over-the-top slutt som trakk nevneverdig ned. Må sees i helgen Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 (endret) Her var det mye rart hehe 1èrn er dårlig?, uten tvil en av de råeste superhelt filmen til dags dato med kul handling og for en gangs skyld en superhelt som klarer å være troverdig Macho. Lurer også veldig på hva man forventer seg når man går etter 20 min?, det er da ganske tydlig på traieler etc hva man for servert?, videre er jo Hellboy 2 også en bra film i denne nisjen. Ja faktisk et hav bedre en mye av det Marvel gulper opp for tiden (spiderman 3 er muligens det værste jeg noen gang har sett). Men jeg synes ikke nr 2 var like bra som nr 1 men fortsatt bra. Endret 24. august 2008 av simalarion Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Fantastisk film, i mine øyne var den bedre enn den første Lenke til kommentar
1503 Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Er det flere enn meg som synes Hellboy likner på (og høres ut som) George Clooney? Det er virkelig påfallende! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg