Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Prikker på penis

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

• 5 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Jeg ser ut til å ha noen slike talgkjertler, og de er SVÆRT synelige...de buler ut, og hvis jeg klemmer på dem kommer det ut et slags mykt hvitt stoff (kanskje det er talg?)...hvordan vet jeg at det ikke er kjønnsvorter? hjelp !

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 3 måneder senere...
Gjest Bekymret gutt

Åh, for en lettelse! Jeg har samme "problemet", men har ikke turt ¨å si det til noen... Jeg lurte på om jeg kunne fått kjønssykdom gjennom offentlige toaletter eller noe! :ohmy:

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Gjest Gjest

Vet ikke om du har fått dette behandlet nå, men svarer her uansett. har nylig gått gjennom behnadlingen av dette selv med meget godt resultat. ser ikke bra ut i det hele tatt til å begynne med etter behandlingen men det blir bedre og bedre for hver dag som går. Er under en uke siden jeg fikk behandlingen og har bare noen småsår som vil leges etterhvert. Mannen jeg kontaktet driver denne hjemmesiden www.pearlypenilepapules.co.uk. Legen som utfører dette er veldig hyggelig og flink med det han driver med og jeg kan med min erfaring anbefalle han. Det som tar lengst tid er å vente på at bedøvelsen skal fungere (krem som påføres) deretter tar selve "inngrepet", om du kan kalle det det, ca 10 min. Det er helt smertefritt både under og etter behandlingen (blir litt øm selfølgelig) koster ca 5000,- men spør du meg er det verdt hver krone. Håper dette er til hjelp både for deg og andre som eventuellt sliter med dette.

Finnes der plasser i Norge hvor de utfører denne bahandlingen?

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

kan man få kjønnsvorter uten å ha samleie? :p

Ja. Du kan ha blitt smittet om moren din hadde det da du ble født, eller om du har delt håndklær osv. Jeg har fått diagonisert kjønnsvorter hos legen og er jomfru...

Men det trådstarter snakker om her er ikke kjønnsvorter men som sagt talgkjærtler.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...