Cocol Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 (endret) TEEEHEEE! Endret 15. mai 2009 av Cocol Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 jeg har også dette.. hva er talgkjertler? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Det er en talgkjertel. Google it Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Jeg ser ut til å ha noen slike talgkjertler, og de er SVÆRT synelige...de buler ut, og hvis jeg klemmer på dem kommer det ut et slags mykt hvitt stoff (kanskje det er talg?)...hvordan vet jeg at det ikke er kjønnsvorter? hjelp ! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 ... Fordi vorter er bare hudansamlinger, og ikke inneholder talg eller "kvisegugge" ? Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 hvordan unngår man at talgkjertler sprer seg ? Lenke til kommentar
Gjest Guest_Anonym123_* Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Er det stress å klemme ut talgen av disse kjertlene, noen ganger så ligner de jo på kviser.. Lenke til kommentar
Gjest Bekymret gutt Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Åh, for en lettelse! Jeg har samme "problemet", men har ikke turt ¨å si det til noen... Jeg lurte på om jeg kunne fått kjønssykdom gjennom offentlige toaletter eller noe! Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Vet ikke om du har fått dette behandlet nå, men svarer her uansett. har nylig gått gjennom behnadlingen av dette selv med meget godt resultat. ser ikke bra ut i det hele tatt til å begynne med etter behandlingen men det blir bedre og bedre for hver dag som går. Er under en uke siden jeg fikk behandlingen og har bare noen småsår som vil leges etterhvert. Mannen jeg kontaktet driver denne hjemmesiden www.pearlypenilepapules.co.uk. Legen som utfører dette er veldig hyggelig og flink med det han driver med og jeg kan med min erfaring anbefalle han. Det som tar lengst tid er å vente på at bedøvelsen skal fungere (krem som påføres) deretter tar selve "inngrepet", om du kan kalle det det, ca 10 min. Det er helt smertefritt både under og etter behandlingen (blir litt øm selfølgelig) koster ca 5000,- men spør du meg er det verdt hver krone. Håper dette er til hjelp både for deg og andre som eventuellt sliter med dette. Finnes der plasser i Norge hvor de utfører denne bahandlingen? Lenke til kommentar
Gjest erik Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 kan man få kjønnsvorter uten å ha samleie? Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 kan man få kjønnsvorter uten å ha samleie? Ja. Du kan ha blitt smittet om moren din hadde det da du ble født, eller om du har delt håndklær osv. Jeg har fått diagonisert kjønnsvorter hos legen og er jomfru... Men det trådstarter snakker om her er ikke kjønnsvorter men som sagt talgkjærtler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå