Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Pris på Bytte av dør på Volvo V50 2006

simenmas

Anbefalte innlegg

Hei,

I går var jeg uheldig å klarte rett å slett å rygge inn i en volvo v50 `06 stv. Den fremre døra ble trykket inn og ruta på døra knuste. Jeg hvet at man ikke kan gi en eksakt pris på dette men hvis noen kunne ha tippet ca hva dette koster ville dette ha hjulpet mye. Jeg regner med at hele døre må byttes. Håper kanskje noen som har hvert borti noe liknende gidder å svare.

Takk for alle svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
En slik skade høres så dyrt ut at bilforsikring er nok best å bruke.

Det ser jeg også men jeg er ute etter hva det ville koste å gjøre det privat. Bare et ca prisoverslag. Jeg er fullt klar over at det blir dyrt men det får det helle være.

Lenke til kommentar

Han skriver ikke at han er ute etter brukte deler, og han spør heller ikke om råd til å bruke forsikring eller ikke. Han lurer på hva en slik skade vil koste å reparere. Det vet ikke jeg heller, men jeg ville tatt en telefon til et Volvo merkeverksted for å sjekke. De kan gi deg en ca. pris.

Husk også at han du rygget på blir uten bil mens hans bil er inne på rep. De fleste vil da ha en leiebil så lenge, som også er en grei kostnad.

Lenke til kommentar
Han skriver ikke at han er ute etter brukte deler, og han spør heller ikke om råd til å bruke forsikring eller ikke.

OK, så siden han spør om pris er han bare interessert i tallet for moro skyld, og vil på ingen måte ha noen råd? Jeg tolker det som at personen selvsagt vil ha dette gjort så billig som mulig, og forklar meg gjerne hvordan du gjør det billigere enn 1: å skaffe brukte deler eller 2: ta det på forsikring.

Lenke til kommentar

For å klarne opp litt her:

Det er ikke meningen å bruke noen brukte deler. Jeg regner med hele døren må byttes ny fra fabrikk. Problemet her er at dette skjedde når jeg skulle bytte mellom to forsikrings selskap, så hvis eneste mulighet er å betale dette selv har jeg ikke noe valg. Om det er dyrt får helle være jeg vill egentlig bare ha en pekepinn på hvor mye jeg må regne med å betale for dette.

Lenke til kommentar
For å klarne opp litt her:

Det er ikke meningen å bruke noen brukte deler. Jeg regner med hele døren må byttes ny fra fabrikk. Problemet her er at dette skjedde når jeg skulle bytte mellom to forsikrings selskap, så hvis eneste mulighet er å betale dette selv har jeg ikke noe valg. Om det er dyrt får helle være jeg vill egentlig bare ha en pekepinn på hvor mye jeg må regne med å betale for dette.

Bytter du forsikringsselskap så skal forsikringene overlappe hverandre, da det ikke er lov å kjøre uten ansvarsforsikring.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...