Martin HaTh Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 (endret) nå er jeg sur... dette er den 3. posten min jeg skriver om dette, men de 2 andre blir føkka når eller rett før (fuckings opera går tilbake til startsiden så jeg må skrive på nytt) jeg poster gjør jeg dette fort... internett kort tastatur PSU skjerm GPU CPU mus RAM kabinett HK HDD drev Er det noe feil ? eller noe sånnt? Skulle egentlig bestille fra Amentio, men siden var føkka, og jeg trodde at netshop var føkka også, men det var vist bare MasterCardet jeg brukte.. så jg gikk for komplett, den eneste netbutikken jeg har erfaring med. btw srry for "halvferdig post" - Til og med denne posten ble føkka, men jeg tok ctrl-c ctrl-v rett for jeg posta =) Endret 21. august 2008 av wuvahef Lenke til kommentar
Xmir Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 (endret) Jeg hadde valgt s-ata brenner og muligens et annet hovedkort, men det er vel en smakssak. Denne f.eks. Ellers ser det greit ut. Endret 21. august 2008 av Xmir Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 21. august 2008 Forfatter Del Skrevet 21. august 2008 om brennern, så kommer jeg antageligvis nesten ikke til å bruke den.. laster heller ned det jeg trenger =) (men kjøper ofc spill i butikk for å få lisens eller no) Hovedkortet var egentlig det 1. jeg fant som så ut til å funke greit.. var litt bekymra for at jeg tok helt feil der i og med at jeg kan null og niks om hovedkort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå