hardwareN00b Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 heisan , jeg har litt problemer med å finne noen gode nettbutikker i usa, så jeg spør her, tenkte kjøpe meg ein psp... så jeg trenger noen gode eksempler på nettbutikker/vanlige butikker i usa:D takk Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Vel først og fremst ville jeg skjekket litt rundt på eBay, der finner du ofte veldig gode varer til gode priser, hos trygge selgere Ellers har man vel bestbuy, og newegg, eventuelt også amazon til sånne ting Lenke til kommentar
mradolf Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 ebay.com anbefales sterk men avtal med selgeren å ikke nevne riktig prisen på postpakke eller å skrive"gift" på dem at du slepper å betale moms her i noge!! el.varer over 200 kr har momsplikt her i landet!! heisan , jeg har litt problemer med å finne noen gode nettbutikker i usa, så jeg spør her, tenkte kjøpe meg ein psp... så jeg trenger noen gode eksempler på nettbutikker/vanlige butikker i usa:D takk Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Ja eBay er absolutt plassen å gå. Mange trur at eBay berre er auksjonar, men ein stor del av verksemda er basert på såkalla Powerselling. Dvs. at store firma nyttar eBay som sin nettbutikk i staden for å opprette si eiga nettside. Skal du ha t.d. musikkinstrument, så sjekk ut Sigler Music. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå