tradhtare Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Hei. Jeg skal oppgradere skjermkortet på min stasjonære pc, men har null peiling. Jeg har NVIDIA GeForce 7500 LE. Men vil ha noe som takler spilling bedre. Hva trenger dere å vite om maskinen min for å kunne hjelpe meg og finne skjermkort som passer? Jeg har sett på dette men jeg har som sagt null peiling så jeg vet ikke om det passer til min pc. På forhånd takk Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Det du må vite er hvor sterk strømforsyningen din er egentlig og om du har kraft nok til og dra dette skjermkortet. Så lenge ditt gamle skjermkort har PCI-ex så skal det ikke være noe problem og kjøre et 8800 kort i pc-en din. Mvh donnieakalefty Lenke til kommentar
tradhtare Skrevet 21. august 2008 Forfatter Del Skrevet 21. august 2008 Takk for svar. Men hvordan finner jeg ut strømforsyninga? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Du må rett og slette åpne pc-en din og se hva som står på den. Det du ønsker og vite er Watt hvor mange watt den har rett og slett. Du bruker en ekstra strøm kabel til skjermkortet du har nå? Mvh donnieakalefty Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå