Amberlamps Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Hei. Prøver å få overbevist min bror om å kjøpe et Headset til 699(!!) kroner, bare er bortkastet. Hadde andre online snakket, hadde ikke vi hørt det gjennom tv-høyttalerene da? Men jeg lurer på om noen andre har det, eller har noen gode argumenter for eller mot noe slikt tull? Lenke til kommentar
NorkaBorka Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Hei. Prøver å få overbevist min bror om å kjøpe et Headset til 699(!!) kroner, bare er bortkastet. Hadde andre online snakket, hadde ikke vi hørt det gjennom tv-høyttalerene da? Men jeg lurer på om noen andre har det, eller har noen gode argumenter for eller mot noe slikt tull? 700 kR????? er broren din gal eller? Et mobilt headset med bluetooth på clas Ohlson til 100 kr holder så det suser!!! Ikke bruk mer penger enn nødvendig!!! Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 (endret) headset er jo et must om du spiller med kompiser.. visst ikke kunne du jo like gjerne spillt med randoms.. Menne 700kroner er drøyt =) Endret 21. august 2008 av Fenixen Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Headset til 700 kroner e bortkastet, men et headsett til en mye lavere pris e greit å ha. Da får man spillt skikkelig teamwork med folk. Kas headset ska han ha? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Er dette headsettet verdt 200kr? Eller er det bare noe billiggreier jeg ikke bør kjøpe? Lenke til kommentar
Daxt3r Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 (endret) Har sjøl kjøpt et headsett til 800 kr(jepp)for et par år sida, faktisk verdt d, MEN ditta va bare et et vanli trådløst headsett til å høre med :!: Digg å spele med då men for all del, et til 2-300 kr e sikkert vel so bra! Endret 22. august 2008 av Daxt3r Lenke til kommentar
NorkaBorka Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Er dette headsettet verdt 200kr? Eller er det bare noe billiggreier jeg ikke bør kjøpe? Den der kommer ikke til å virke med PS3. Det MÅ være Bluetooth headset, tåpelig Lenke til kommentar
Kris Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 (endret) USB headsett virker også, det er ikke bare Bluetooth. Men trodde det headsettet brukte USB, men det var visst minijack. Edit: Skrivefeil Endret 22. august 2008 av Kris. Lenke til kommentar
NorkaBorka Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 USB headsett virker også, det er ikke bare Bluetooth. Men trodde det headsettet brukte USB, men det var visst minijack. Edit: Skrivefeil Erh! Sitte med en diger kabel i øre? Nei takk. Jeg sitter minimum 2 meter fra PS3 og tar derfor heller BT Lenke til kommentar
Lygre Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Rart og plagsomt at Sony ikke har kommet med et standard headset som følger med konsollen, eller fins det et standard headset som på Xbox og Xbox 360? Lenke til kommentar
NorkaBorka Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Rart og plagsomt at Sony ikke har kommet med et standard headset som følger med konsollen, eller fins det et standard headset som på Xbox og Xbox 360? Hmmm...ja det er vel egentlig det han opprinnelig snakket om, det til 700 kr, men det er som sagt UNØDVENDIG!!! Sorry så mye store bokstaver, men liker å påpeke ting så det ikke er noe tvil Lenke til kommentar
Kris Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Sony har jo nesten ett offisielt da, det som følger med Warhawk. Men jeg tror at det skal komme ett offisielt headsett til neste år. Lenke til kommentar
DKH Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Noen som har noen tips til headsett som er verdt å kjøpe da? (linker)... Lenke til kommentar
NorkaBorka Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Noen som har noen tips til headsett som er verdt å kjøpe da? (linker)... her er det jo bare å velge å vrake. Vet at det er fra Clas Ohlson, men til helvette med det da! Man finner et som passer sin lommebok og det er alt man trenger! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå