nepse Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 Er det noen som vet om noen tastaturer som har nummertastene på venstre side. Har forsøkt å lete på nettet, men finner ingen. Noen forslag? :o Espen Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 du får nk tilpasse tastene etter som du bruker dem eller slutte å være vendstre hendt og bli høyre hendt trening hjelper Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 kan jo kjøpe et eget tastatur med de nummertastene på clas ohlson og legge det brettet til venstre for tastaturet Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 Vil tro det er mest en vanesak, jeg har en kompis som er venstrehendt, kalrer kun å skrive med vensrte. Men på pc'en styrer han musa med høyre meget praktisk, kan surfe på internett og gjøre lekser samtidig...... Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 Det finnes tastatur med numpad'en på vestre side,A4 tech lager slike. Ikke alle liker layouten på dette, høyre shift knapp er vist lit rar... Lenke til kommentar
Crusader* Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 Har forsøkt å lete på nettet, men finner ingen. Espen når de har slikt tastatur på komplett.no og du har lett rundt på nettet som du sier, hvordan har du klart å ikke finne det? Alle sjekker vel Komplett.no ...eller? Lenke til kommentar
NES Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 Det finnes tastatur med numpad'en på vestre side,A4 tech lager slike.Ikke alle liker layouten på dette, høyre shift knapp er vist lit rar... Sitter selv på et slikt tastatur, fulgte med da jeg kjøpte pc med alt inkludert. Høyre shiftknapp ER rar! Stjerneknappen er plassert ved siden av den så det er veldig lett å bomme, og enter er rett ovenfor så er lett å trykke på enter når jeg vil skrive stjerne eller bruke shift. Anbefaler det egentlig ikke. Lenke til kommentar
Rafael Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 Kjøp tastatur uten Num Lock Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå