Bruno Mars Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Trenger et høytaler- sett da ikke de innebygde på Samsung 225UW var helt gode nok for meg. Har vurdert 5.1 med Logitech X-540, men blir det kanskje litt "overkill"? Jeg sitter på et hjørne- bor. Skjermen står da øvert på midten, ved hjørnet altså. Høytalere skal kun stå på hver sin side av skjermen, og sub'en bak skjermen eller under boret. Jeg har Creative Sound Blaster X-Fi Fatal1ty FPS. Tar gjerne et godt 2.1 anlegg og sparer noen kroner. Lenke til kommentar
NorkaBorka Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Trenger et høytaler- sett da ikke de innebygde på Samsung 225UW var helt gode nok for meg. Har vurdert 5.1 med Logitech X-540, men blir det kanskje litt "overkill"? Jeg sitter på et hjørne- bor. Skjermen står da øvert på midten, ved hjørnet altså. Høytalere skal kun stå på hver sin side av skjermen, og sub'en bak skjermen eller under boret. Jeg har Creative Sound Blaster X-Fi Fatal1ty FPS. Tar gjerne et godt 2.1 anlegg og sparer noen kroner. Hvis du ikke behøver mer enn 2,1 anbefaler jeg høyttalere fra Biltema!!! Kan ikke sende linken her fordi biltema har ikke sånn URL greie, men du finner den her: Biltema startsite>Kontor og teknik>Data>Multimedia Jeg kan beskrive høyttalerne sånn: De er svarte med hvitt deksel forann og har oransje konus. Disser gir faktisk SYKT heftig lyd. De koster 300 kr og gir kvalitet for MER en pengene. De kobles til en vanlig 3,5 Jacket plug (vanlig hodetelefon plugg) og så fins det bass regulering bak. Jeg har gode erfaringer med dette assa! Det er et rått anlegg som koster deg **ingenting** Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 21. august 2008 Forfatter Del Skrevet 21. august 2008 Tja... jo - virker jo grei den. Men i mine øyne Virker Logitech X-230 til 20,- ekstra som et bedre kjøp. Lenke til kommentar
NorkaBorka Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Tja... jo - virker jo grei den. Men i mine øyne Virker Logitech X-230 til 20,- ekstra som et bedre kjøp. Det er mulig de er bedre, men jeg har to andre venner som har disse høyttalerne og første gang jeg fik høre lyden av de ble jeg overrasket over hvor god lyd det var i de. Og det beste er at det ikke står "Biltema" på de og at er er så sykt kult design på de Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå