Manfred Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Akkurat som de som foretrekker VB touché! hehe Lenke til kommentar
Glenn F. Henriksen Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 touché! heheBare så det er sagt så foretrekker jeg C#. Jeg innser og at når jeg føler meg nødt til å påpeke det, glatt avslører mine fordommer mot VB.NET programmerere Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 touché! heheBare så det er sagt så foretrekker jeg C#. Jeg innser og at når jeg føler meg nødt til å påpeke det, glatt avslører mine fordommer mot VB.NET programmerere Haha. Vi føler det alle slik. Som et nederlag å skulle bli tatt som VB-utvikler hehe Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Det hadde vært et nederlag ja. Kildekoden i VB.NET blir så ... klumpete. Jeg synes faktisk ikke at det var snakk om smak og behag, før drev jeg bare med VB6, og da falt det naturlig å begynne med VB.NET når Visual Basic.NET betaen ble gitt ut. Jeg vegret meg for å bytte til C#, men gjorde det etterhvert allikevel, og det har jeg ikke angret på et sekund. En har flere muligheter i C# en i VB.NET også som er ganske relevant for de tingene jeg driver med. Lenke til kommentar
teflonpanne Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Så er det jo noen som foretrekker å utvikle på windows istedetfor linux også.. Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 fanboyen gjør sin entré... Lenke til kommentar
teflonpanne Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Jepp, så det var så mange andre fanboys her at jeg tenkte at dette var stedet for meg å disse litt jeg også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå