Gå til innhold

Kamerasekk med god plass til CANON EOS


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ved første øyekast virket Caselogic Vertex 200 AW som en fin sekk.

 

 

Har Lowepro vertex 300 AW

Er en bra sekk som tåler bra med juling og vann,har et hav av justeringsmuligheter både innvendig og utvendig.

Masse lommer,også kan du ha en bærbar PC i den,godt beskyttet.

Vanntette glidelåser,også en egen holder for stativbeina følger med

Liker også at bærereimene har en egen "lomme" så dem er ute av veien når du ikke bruker sekken på ryggen.

 

Er kjempefornøyd med den sekken.

Lenke til kommentar
Det andre som slår meg, er Lowepro Vertex 200.

Lowepro passet bedre, ja. Har ikke du kjøpt den da, Djupviken ?

 

Tom

Heh, nei, det ble faktisk ikke den. Den var ganske dyr og stor. Det ble en Minitrekker AW som jeg er ganske fornøyd med. Synd at den ikke har plass til laptop da.

 

Fant ut at Vertex 200 blir litt overkill, da jeg har bare to objektiver akkurat nå..

Lenke til kommentar
Det andre som slår meg, er Lowepro Vertex 200.

Lowepro passet bedre, ja. Har ikke du kjøpt den da, Djupviken ?

 

Tom

Heh, nei, det ble faktisk ikke den. Den var ganske dyr og stor. Det ble en Minitrekker AW som jeg er ganske fornøyd med. Synd at den ikke har plass til laptop da.

 

Fant ut at Vertex 200 blir litt overkill, da jeg har bare to objektiver akkurat nå..

Nettopp. Jeg har jo en del flere objektiver, så den passer nok bedre for meg. Skal ned å sjekke en i morgen.

 

Tom

Lenke til kommentar
70-300 mer kompakt enn 70-200? Hvordan får du det til?

 

Kommer ann på største blenderåpning. 2,8 tilsier at det må relativt stor minimum diameter.

Du får både 200 og 300 mm som har mindre blenderåpning og som er inn-ut skyvbar.

Min 70-200/2,8 har ingen utvendige bevegelige deler i lengderetning, og tar dermed litt ekstra plass, og er forholdsvis tung.

Lenke til kommentar
70-300 mer kompakt enn 70-200? Hvordan får du det til?

   

 

 

Model ........................................................Weight........ Dimensions w/o Hood.... Filter

Canon EF 70-300mm f/4-5.6 IS USM Lens 22.2 oz (630g) 3 x 5.6" (76.5 x 142.8mm) 58mm

Canon EF 70-200mm f/4 L USM Lens 25.0 oz (705g) 3 x 6.8" (76 x 172mm) 67mm

Canon EF 70-200mm f/2.8 L IS USM Lens 51.9 oz (1470g) 3.4 x 7.7" (86 x 197mm) 77mm

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...