Myxo Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Fant et par stenger da jeg var nedi boden og ryddet i går og fikk lyst til å ta med meg en kompis ut og prøve dem. Bor midt i Trondheim sentrum, og lurer da på hvor det vil være enklest for å dra for å hanke inn noen enkle (og gjerne spiselige) fisk? Har bil, men gidder ikke å kjøre særlig langt. Bor på Møllenberg. Thanks. Lenke til kommentar
dr_love Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Det er mange steder du kan fiske i Trondheim. Saltvann: Piren Trolla Hele Byneset Ladesiden Ferskvann: Øvre del av Nidelva De 3 vannene ovenfor Byåsen butikksenter, her er det satt ut fisk de siste 3 årene. Jonsvannet med omegn. Noen gode tips ihvertfall, er jo noen perler her og der men slikt snakker man ikke høyt om. Lenke til kommentar
Myxo Skrevet 21. august 2008 Forfatter Del Skrevet 21. august 2008 Trenger ingen perle, for å si det mildt. Hadde Lade i tankene og det blir vel Lade, da. Er det noe fisk å få der? jeg har med en totalt udugelig klovn som aldri har dratt opp en fisk med stang i hele sitt liv, så hadde vært greit om det var noe å få der. Lenke til kommentar
fredrick4 Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Trenger ingen perle, for å si det mildt. Hadde Lade i tankene og det blir vel Lade, da. Er det noe fisk å få der? jeg har med en totalt udugelig klovn som aldri har dratt opp en fisk med stang i hele sitt liv, så hadde vært greit om det var noe å få der. Nei, da må du kansje spør fisken da om det er noe fisk å få der!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå